ب‌ام‌و M2 CSL توربومیستر ادیشن، قدرتی زیاد برای خودرویی محبوب!

ب‌ام‌و M2 CSL توربومیستر ادیشن، قدرتی زیاد برای خودرویی محبوب!

طی این سال‌ها نسخه‌های تیون شده زیادی از ب‌ام‌و M2 را دیده‌ایم اما هیچ‌یک به اندازه این مدل ۲۰۱۸ کامپتیشن دیوانه کننده نبوده‌اند. این خودرو که به‌صورت غیررسمی M2 CSL توربومیستر ادیشن نام گرفته به‌صورت گسترده‌ای تغییر یافته است.

کار حفاظت از بدنه با رنگ نارنجی و مشکی به توپاز سپرده شده است. در بدنه این خودرو نوشته‌ها و علائم ویژه و سقف کربنی دیده می‌شوند. سیستم اگزوز پرفورمنس با ۴ خروجی، دیفیوزر جدید، رینگ‌های ۱۹ اینچی BBS و رکاب‌های جانبی مشکی مات نیز جزو دیگر تغییرات M2 CSL توربومیستر ادیشن هستند.

بخش طراحی ب‌ام‌و به مالک این خودرو اجازه داده تا از کانسپت ۲۰۰۲ هامیج الهام گرفته و برخی ویژگی‌های آن را بکار گیرد.

یک کیت کامل سیستم تعلیق از شرکت AST نیز نصب شده و دیسک‌های ترمز جلو نیز جای خود را به نمونه‌های ساخت ناشین داده‌اند. شایان ذکر است این ترمزها کوچک‌تر بوده و باعث کاهش ۱۶ کیلوگرمی وزن خودرو شده‌اند. در کل وزن M2 موردبحث بیش از ۱۱۰ کیلومتر کاهش یافته است. لوله‌های ترمز و لنت‌ها نیز تعویض شده‌اند. ترمزهای اکسل عقب تغییری نداشته‌اند هرچند تمامی کالیپرها به رنگ نارنجی درآمده‌اند.

این خودرو علاوه بر اگزوز تیتانیومی افترمارکتی به ورودی هوای جدید و برخی بهبودهای دیگر مجهز بوده و نتیجه این شده که پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی ب‌ام‌و قدرت ۵۲۰ اسبی و گشتاور ۶۶۰ نیوتون متری تولید می‌کند. به این ترتیب خروجی و گشتاور این خودرو نسبت به مدل استاندارد ۱۱۰ اسب بخار و ۱۱۰ نیوتون متر افزایش یافته است. نتیجه این بهبود کاهش شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به حدود ۴ ثانیه است. حداکثر سرعت نیز در صورت استفاده از پکیج راننده M به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

با ورود به داخل کابین شاهد چراغ‌های سفارشی، فرمان پوشیده از چرم و آلکانترا، میدونی شیفترهای سفارشی، تریم فیبر کربن، پوشش M پرفورمنس میدونی‌ها و… خواهید بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.