ب‌ام‌و کانسپت i4 با جلوپنجره کوچک‌تر زیباتر می‌شود؟!

ب‌ام‌و کانسپت i4 با جلوپنجره کوچک‌تر زیباتر می‌شود؟!

ب‌ام‌و هفته پیش از کانسپت i4 به عنوان پیش‌نمایش یک خودروی الکتریکی تولیدی رونمایی کرد. این خودرو در بخش اعظم طراحی خود زیبایی زیادی داشته اما یکی از رندرهای منتشر شده در فضای مجازی ما را به فکر فرو برده است. این رندر نشان می‌دهد که نمای جلوی کانسپت i4 با اندکی تغییرات چه قدر بهبود خواهد یافت.

طراحان ب‌ام‌و همچنان به افزایش ابعاد جلوپنجره کلیوی شکل محصولات خود ادامه می‌دهند و به احتمال زیاد همین جلوپنجره بزرگ در نسل‌های جدید M3 و M4 نیز دیده می‌شوند. کانسپت i4 نیز از جلوپنجره بزرگی استفاده کرده و البته کمی از بخش جلو کمی عجیب به چشم می‌آید.

اما در رندری که منتشر شده این جلوپنجره بزرگ جای خود را به نمونه‌ای کوچک‌تر و جذاب‌تر با تشابهاتی به جلوپنجره F80 M3 داده است. از آنجایی که i4 خودرویی تمام الکتریکی است بنابراین نیازی به جلوپنجره کاربردی ندارد بنابراین داخل این قطعه فیبر کربن وجود دارد. برخی تغییرات نیز در سپر جلو اعمال شده‌اند تا ظاهری تیزتر و گیراتر پیدا کند.

وقتی می‌بینیم تغییراتی نسبتاً کوچک در طراحی i4 باعث بهبود طراحی این خودرو می‌شود واقعاً تحت تأثیر قرار می‌گیریم؛ اما متأسفانه همه می‌دانیم که ب‌ام‌و همچنان به جلوپنجره بزرگ خود وفادار خواهد بود و تغییرات زیادی در کانسپت i4 برای ورود به خط تولید رخ نخواهد داد.

جدای از جلوپنجره، i4 خودروی کاملاً گیرایی است. این خودروی الکتریکی در برخی نسخه‌ها از جمله مدل پرچم‌دار با قدرت ۵۲۳ اسبی عرضه خواهد شد و حتی پرقدرت‌تر از M3 و M4 خواهد بود. این نیروی عظیم از طریق باتری ۸۰ کیلووات ساعتی که برد حدود ۶۰۰ کیلومتری را ایجاد می‌کند روانه کف جاده خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.