ب‌ام‌و همچنان بزرگ‌ترین صادر کننده خودرو از آمریکاست

ب‌ام‌و همچنان بزرگ‌ترین صادر کننده خودرو از آمریکاست

شاید با خود فکر می‌کنید بزرگ‌ترین صادر کننده خودرو از آمریکا به سایر نقاط جهان خودروساز بومی این کشور همچون فورد یا جنرال موتورز یا فیات-کرایسلر است اما خب به عنوان ششمین سال متوالی شما در اشتباه هستید!

این ب‌ام‌و است که بزرگ‌ترین صادر کننده خودرو در آمریکا می‌باشد و این عنوان ۶ سال است که در اختیار باواریایی ها می‌باشد. کارخانه اسپارتانبورگ ب‌ام‌و در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۹۵ هزار دستگاه از کراس اوورهای X3، X4، X5، X6 و X7 با ارزش تقریبی ۹.۶ میلیارد دلار را صادر کرده است.

این خودروها از بندر چالرستون و ۵ بندر دیگر شامل ساوانا، برانزویک، جکسون ویل، میامی و اورگلیدز به سایر کشورها صادر شده‌اند. همچنین ۱۸ هزار دستگاه خودرو نیز از طریق ریلی صادر شده‌اند. به لطف رشد فروش کراس اوورها و شاسی بلندها، ب‌ام‌و حتی گوی سبقت را از مرسدس ربوده و به نظر می‌رسد این روند ادامه خواهد داشت.

یکی از مدیران ارشد ب‌ام‌و می‌گوید:

هر روز تیم اسپارتانبورگ ۵ محصول پرفروش X ب‌ام‌و، ۴ محصول X موتور اسپورت و دو مدل پلاگین هیبریدی X را تولید و در بیش از ۱۲۵ کشور دنیا عرضه می‌کند. علاوه بر اینکه ب‌ام‌و بزرگ‌ترین صادر کننده خودروی آمریکا از نظر ارزش است، کارخانه ما همچنان بزرگ‌ترین تأسیسات در شبکه تولید جهانی این برند می‌باشد. این دستاوردها تقویت کننده‌ی تعهد ب‌ام‌و به آمریکا می‌باشد.

اسپارتانبورگ در سال ۲۰۱۹ تعداد ۴۱۱۶۲۰ دستگاه محصول X ب‌ام‌و شامل مدل‌های جدید X3 M و X4 M و سومین نسل X6 را تولید کرده است. امسال نیز شاهد تولید X5 xDrive45e، X3 xDrive30e، X5 M و X6 M در این کارخانه خواهیم بود.

مقام بازرگانی کارولینای جنوبی هم گفته است:

زمانی که حدود ۲۵ سال پیش اولین ب‌ام‌و از خط تولید در کارخانه اسپارتانبورگ عبور کرد چشم‌انداز اقتصادی کارولینای جنوبی شروع به تغییر کرد. همکاری قابل‌توجه کارولینای جنوبی و ب‌ام‌و همچنان ادامه داشته و صادرات بالای این شرکت از ایالت ما نشان دهنده‌ی چنین چیزی است.

از میان ۳۳۳۵۸۷۱ دستگاه خودروی تولیدی از سال ۲۰۱۰ تاکنون تعداد ۲۲۸۵۲۸۵ دستگاه در این کارخانه تولید و صادر شده‌اند. به این ترتیب بیش از ۷۰ درصد تولیدات کارخانه اسپارتانبورگ صادر شده‌اند. ۱۱ هزار نفر در این کارخانه مشغول به کار بوده و هر روز بیش از ۱۵۰۰ دستگاه خودرو تولید می‌کنند.

ب‌ام‌و امسال پنج میلیونمین خودروی خود در آمریکا را تولید خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.