ب‌ام‌و سری ۳ فیس لیفت ۲۰۲۲ شکار عکاسان شد؟!

ب‌ام‌و سری ۳ فیس لیفت ۲۰۲۲ شکار عکاسان شد؟!

تصاویر ب‌ام‌و سری ۲ کوپه ۲۰۲۲ حدود یک سال پیش از معرفی رسمی منتشر شد و به نظر می‌رسد تاریخ در حال تکرار است. اگرچه هنوز چیزی مشخص نیست اما به تازگی تصویری مرموز از سری ۳ در فضای مجازی منتشر شده و گمانه‌زنی‌هایی درباره نسخه فیس لیفت این خودرو را به وجود آورده است.

این تصویر در BMW بلاگ منتشر شده اما با بررسی بیشتر فهمیدیم که تاریخ اصلی ثبت این تصویر به سوم جولای و آپلود نسخه باکیفیت‌تر این عکس توسط شرکت تیونینگ در ویتنام مربوط می‌شود. اگرچه سؤالات مهمی درباره این تصویر وجود دارد اما مهم‌ترین موضوع به صحت آن و ارتباط با سری ۳ فیس لیفت برمی‌گردد.

صرف‌نظر از محل تصویربرداری، در این تصویر سری ۳ را با چراغ‌های جلوی جدیدی می‌بینیم که فاقد گرافیک و فرم نسخه کنونی می‌باشد. ما همچنین می‌توانیم تیزی بیشتر سپر جلو و ورودی بزرگ زیرین را ببینیم که از عناصر بومرنگ مانند و لانه‌زنبوری استفاده کرده است. این بخش توسط ورودی‌های هوای عمودی احاطه شده و ظاهراً وظیفه آن‌ها رساندن هوا به سایر بخش‌ها می‌باشد.

چیز زیادی را نمی‌توانیم تشخیص دهیم اما به نظر می‌رسد این خودرو دارای قطعات M پرفورمنس همچون نوارهای بدنه و فیبر کربن است.

به سختی می‌توان درباره اینکه تصویر موردبحث مربوط به سری ۳ فیس لیفت است یا نه قضاوت کرد اما تصاویر جاسوسی پیشین نشان داده بودند که این خودرو از نمایشگر منحنی مشابه i4 و iX استفاده خواهد کرد. این نمایشگر شامل پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۴.۹ اینچی با سیستم‌عامل ۸ ب‌ام‌و خواهد بود.

باواریایی ها اظهارنظری درباره سری ۳ فیس لیفت نداشته اما گفته می‌شود این خودرو اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده پدیدار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.