ب‌ام‌و از مرز تولید ۵ میلیون خودرو در آمریکا گذشت

ب‌ام‌و از مرز تولید ۵ میلیون خودرو در آمریکا گذشت

ب‌ام‌و در حال گرامیداشت رکورد مهمی در آمریکاست و آن‌هم تولید ۵ میلیون خودرو در این کشور می‌باشد. ۵ میلیونمین خودروی تولیدی به عنوان بخشی از تاریخ این کمپانی در خود کارخانه باقی خواهد ماند.

خودروی موردبحث یک دستگاه ب‌ام‌و X5 M کامپتیشن با رنگ بدنه قرمز تورنتو، کابین تمام چرم و رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی است. این خودرو چهارم ژوئن خط تولید کارخانه اسپارتانبورگ در کالیفرنیای جنوبی را ترک کرده است.

مدیرعامل بخش تولید ب‌ام‌و می‌گوید:

اگر شما محصولات و مصرف‌کنندگان فوق‌العاده‌ای نداشته باشید نمی‌توانید در این صنعت موفق شوید. این ب‌ام‌و X5 M کامپتیشن نمادی از موفقیت محصولات و تعهد ماست. تمامی X5 های دنیا با افتخار در کارخانه اسپارتانبورگ تولید می‌شوند و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.

جدای از دو خودروی X5 M و X5 M کامپتیشن که دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی ۶۰۰ و ۶۱۷ اسب بخاری هستند، این کارخانه نسخه‌های استاندارد این کراس اوور لوکس و میان سایز را نیز تولید می‌کند. اسپارتانبورگ خانه‌ی بیش از ۱۱ هزار کارمند بوده و سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰.۶ میلیارد دلاری در آن انجام شده است. خودروهای X3، X4، X6 و X7 پرچم‌دار نیز در این کارخانه تولید می‌شوند.

ب‌ام‌و اولین رویداد مهم خود در آمریکا را فوریه ۲۰۰۶ و با تولید یک میلیونمین خودروی خود که یک دستگاه Z4 M رودستر بود جشن گرفت. دو میلیونمین خودرو هم که X3 xDrive35i بود در ژانویه ۲۰۱۲ خط تولید را ترک کرد و سه و چهار میلیونمین خودروها نیز به ترتیب در مارس ۲۰۱۵ و سپتامبر ۲۰۱۷ تولید شدند و X5 M و X3 xDrive40i بودند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.