بی ام و M4 کامپتیشن کیت ادیشن با ۴۰ هزار دلار آپشن!

بی ام و M4 کامپتیشن کیت ادیشن با ۴۰ هزار دلار آپشن!

بی ام و M4 فعلی قطعاً با طراحی متمایز خود خبرساز شده است اما نسخه کیت ادیشن آن برجسته‌تر هم نشان می‌دهد. این خودرو که با همکاری بی ام و با شرکت نیویورکی کیت تولید شده است تنها به تعداد ۱۵۰ دستگاه در دسترس خریداران کشورهای مختلف بوده است.

افرادی که به دنبال این خودرو هستند خوش‌شانس خواهند بود چراکه اخیراً یک نمونه از آن با کارکرد زیر ۱۰۰ کیلومتر برای فروش عرضه شده است. قیمت پایه بی ام و M4 برابر با ۷۲ هزار دلار است و برای خرید مدل M4 کامپتیشن xDrive باید ۷۹ هزار دلار بپردازید. مدل کیت ادیشن هم بر اساس همین نسخه کامپتیشن شکل گرفته است. خود پکیج کیت به تنهایی ۳۰۷۰۰ دلار قیمت دارد و ۷ هزار دلار دیگر نیز برای سایر آپشن ها اضافه می‌شود و قیمت کلی خودرو را به حدود ۱۱۷ هزار دلار می‌رساند که از این مقدار بیش از ۳۸ هزار دلار ارزش آپشن ها است.

البته به نظر می‌رسد خریداران روی خوش به این خودرو نشان داده‌اند زیرا تا زمان نگارش این خبر، بالاترین پیشنهاد برای خرید به ۱۰۰ هزار دلار رسیده است. هرچند تنها پکیج کیت نیست که باعث افزایش قیمت M4 شده است. رنگ نقره‌ای متالیک فروزن بی ام و، صندلی‌های سه رنگ M و لوگوهای متنوع کیت در بدنه بر ماهیت سفارشی بودن این خودرو دلالت دارند. فروشنده همچنین یک ماکت ۱ به ۱۸ از M3 E30 را نیز به خریدار اهدا خواهد کرد.

اما چیزی که در این خودرو تغییر نکرده است پیشرانه است هرچند این چیز بدی نیست. نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی M4 قدرت ۵۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۶۴۹ نیوتون متری تولید می‌کند و به تمامی چرخ ها می‌فرستد. این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد که با نصب پکیج M درایور به ۲۹۰ کیلومتر در ساعت افزایش می‌یابد. آیا این خودرو می‌تواند در آینده محصولی کلکسیونی باشد؟ نظر شما چیست؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.