بی ام و M3 G80 با کیت بدنه جذاب ورشتینر

بی ام و M3 G80 با کیت بدنه جذاب ورشتینر

شرکت تیونینگ ورشتینر آماده رونمایی از قطعات بیشتر پکیج آئرودینامیکی خود برای بی ام و M3 G80 جدید شده است. این شرکت چند هفته پیش برخی قطعات بخش جلوی M3 شامل جلوپنجره بازنگری شده را رونمایی کرده بود اما امروز قطعات آئرودینامیکی از جنس فیبر کربن نیز به این خودرو اضافه شده‌اند.

در آغاز باید گفت این بی ام و M3 G80 به خاطر اسپویلر جلوی فیبر کربنی VRS متمایز شده است. این قطعه نه تنها ظاهری مخوف‌تر را ایجاد کرده است بلکه به ایجاد داون فورس و آئرودینامیک بهتر نیز کمک کرده است. مورد بعدی بال کربنی VRV GTS با عناصر آلومینیومی در بالای صندوق‌عقب است که باعث ایجاد ظاهر خودروهای مسابقه‌ای شده است. بال بزرگ این خودرو به ایجاد داون فورس بهتر در پیست مسابقه کمک می‌کند.

ورشتینر در بخش جلوپنجره نیز دست به تغییراتی زده است اما این تغییرات ملایم‌تر از سایر تیونرها بوده است. بجای استفاده از جلوپنجره کوچک و نصب سپر جدید هماهنگ با آن، ورشتینر ابعاد جلوپنجره را حفظ نموده است اما قطعات داخلی را تغییر داده است تا به این ترتیب جلوپنجره کمی کوچک‌تر از حالت استاندارد به نظر برسد.

جلوپنجره جدید M3 G80 یک‌تکه است اما از نظر بصری به دو بخش بالایی و پایینی تقسیم شده است. این بخش‌ها با میله افقی بزرگی متمایز می‌شوند. این میله شبیه میله سپری است که معمولاً جا پلاک روی آن نصب می‌شود. روی همین میله نیز می‌توان پلاک خودرو را نصب کرد.

این تیونر می‌گوید جلوپنجره موردبحث را می‌توان با قیمت ۱۴۹۰ دلار سفارش داد درحالی‌که بال مسابقه‌ای هم ۲۵۹۵ دلار قیمت دارد. ورشتینر همچنین اظهار داشته است جلوپنجره موتور اسپرت فیبر کربنی‌اش کاملاً با حسگرهای کروز کنترل تطبیقی و کنترل فاصله پارک هماهنگ است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.