بی ام و M2 کامپتیشن با پیشرانه ۸ سیلندر داج هلکت!

بی ام و M2 کامپتیشن با پیشرانه ۸ سیلندر داج هلکت!

خودروهای قابل‌توجه زیادی در نمایشگاه SEMA امسال معرفی شدند و پوشش دادن اخبار مربوط به همه آن‌ها کار سختی بود. یکی از پروژه‌هایی که از نظرها پنهان ماند این ب ام و M2 کامپتیشن ۲۰۲۰ فوق‌العاده است که از پیشرانه هلکت سود می‌برد. M2 کامپتیشن از نظر بسیاری افراد بهترین خودروی پرفورمنس چند سال اخیر باواریایی ها بوده و در حالت استاندارد از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۰۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری استفاده می‌کند. این قدرت برای اکثر افراد بیش از حد نیاز بوده اما برای مالک شرکت فیلیپو اسپید در کالیفرنیا چنین چیزی راضی‌کننده نبوده است. به همین خاطر است پیشرانه هلکت وارد میدان شده است.

از زمان معرفی پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار فیات-کرایسلر روی چلنجر و چارجر هلکت، این نیروگاه آهنین به محبوبیتی استثنایی بین شرکت‌های مختلف و طرفداران دست پیدا کرده است. نکته سورپرایز کننده اینکه این پیشرانه ۸ سیلندر بزرگ به خوبی در محفظه پیشرانه M3 کامپتیشن جا خوش کرده هرچند مالک مجبور به استفاده از دسته‌موتورهای جدید شده است. این نیروگاه در حالت استاندارد قدرت ۷۰۷ اسبی و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری دارد. همکار این پیشرانه گیربکس سکونشئال سادف است که برای دومین بار در خودرویی با پیشرانه هلکت خودنمایی می‌کند. همان‌گونه که مالک خودرو توضیح می‌دهد، تغییرات دیگری نیز در این M2 کامپتیشن رخ داده تا آن را به سلاحی مخوف در پیست تبدیل کند.

برای مثال از ترمزهای استاپ تِک با کالیپرهای ۶ پیستونه در جلو و ۴ پیستونه در عقب استفاده شده است. این خودرو همچنین از رینگ‌های ۱۸ اینچی فورج کاری شده و سیستم تعلیق قابل تنظیم سود می‌برد. به این موارد باید کاپوت، گلگیرهای جلو، سقف، صندوق و بال عقب ساخته شده از فیبر کربن را نیز اضافه کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.