بی ام و i3 مفهومی و الکتریکی

بی ام و i3 مفهومی و الکتریکی

هرچقدر که طراحی مدلهای جدید BMW ناامیدکننده و زشت از آب درآمده اند، طرحهای مفهومی و کانسپت آن عجیب، خلاقانه، نسبتاً زیبا و جالب بوده اند. نمونه آن همین خودرو کوچک الکتریکی i3 که اگر آن را با سری ۱ بی ام و مقایسه کنید، تفاوت دیدگاه طراحی آن شما را متعجب می کند.

معماری این ماشین کوچک بر مبنای ایمنی، پویایی، جاداری، روشنایی و البته محیط زیست و اقتصاد بوده است. بنابراین با خودرویی روبروییم که با سطح وسیع شیشه ها، نور زیادی را به کابین راه می دهد و البته اینکار باید با رعایت ایمنی بالا برای آن صورت پذیرد. استفاده از کامپوزیت و مواد با تکنولوژی بالا باعث کاهش وزن و افزایش برد با هر بار شارژ باتری می شود.

موتور الکتریکی که روی محور عقب قرار می گیرد، ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۱۸۴ پوند فوت گشتاور تولید می کند.با این قدرت زیاد نسبت به اندازه و وزن خودرو، شما می توانید به شتاب ۸ ثانیه برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر دست یابید.

فضای داخلی با استفاده از الیاف طبیعی، چرم دباغی شده و ایجاد فضاهای وسیع، همانند یک سالن بنظر می رسد و درهایی که در جهت مخالف هم باز می شوند و تجربه جدیدی هم هنگام سوار شدن به آن و هم هنگام سواری آن بدست خواهید آورد.

بی ام و i3 فعلاً یک خودرو مفهومیست اما شرکت سازنده قصد دارد آن را تا سال ۲۰۱۳ به بازارها عرضه نماید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.