بی ام و i3 با نسخه سفارشی طلایی رنگ راهی موزه می‌شود

بی ام و i3 با نسخه سفارشی طلایی رنگ راهی موزه می‌شود

بی ام و i3 با یک نسخه نهایی راهی موزه می‌شود. این خودرو توسط شرکت کار ویا که در زمینه اجاره خودروها در مونیخ فعالیت می‌کند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه بی ام و i3 تا به اینجا تولید شده است و در دوم آگوست ۱۸ دستگاه آخر از این خودرو به شرکت کار ویا در مونیخ تحویل داده خواهد شد. تمامی این خودروها رنگ یکسان طلایی گالوانیک را روی بدنه پذیرا شده‌اند و البته عناصر مشکی براق هم روی سقف، کاپوت و درب پشتی بکار رفته تا تضاد بصری زیبایی ایجاد کند. به این موارد باید رینگ‌های مشکی براق را نیز اضافه کرد.

به گزارش carscoops و به نقل از بیمر تودی، این خودروها را می‌توان از طریق شرکت کار ویا و با بهای ۴۱ دلار در روز اجاره کرد. تولید i3 سفارشی موردبحث اندکی پس از آن صورت می‌گیرد که در طول ۹ سال عرضه این خودروی الکتریکی شاهد ارائه مدلی دیگر با نام هوم ران ادیشن بودیم. تنها ۱۰ دستگاه از مدل‌های هوم ران ادیشن عرضه شد و ۵ نمونه از آن‌ها دارای رنگ خاکستری تیره فروزن و ۵ نمونه دیگر دارای رنگ قرمز فروزن بودند. تمامی مدل‌های هوم ران ادیشن از رینگ‌های ۲۰ اینچی، سانروف برقی با کنترل تابش نور و چراغ‌های جلوی تطبیقی سود می‌برند.

بی ام و i3 نقشی مهم در پیشبرد اهداف الکتریکی این خودروساز داشته و باواریایی ها را وارد کلاس جدیدی کرد. این خودرو به‌صورت تمام الکتریکی و هیبریدی افزایش دهنده برد عرضه شد و به خاطر استفاده از شاسی آلومینیومی و سلول سرنشین فیبر کربنی تفاوت‌های زیادی با دیگر خودروهای کامپکت و لوکس بازار داشت. البته این خودرو دیگر توانایی رقابت با دیگران در بحث شعاع حرکتی و پرفورمنس را ندارد و محصولات جدید بی‌ام‌و همچون i4، iX و i3 ادامه دهنده راه این خودرو خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.