بی ام و ۶۳۰i M اسپرت ۵۰ جار ادیشن در هند رونمایی شد

بی ام و ۶۳۰i M اسپرت ۵۰ جار ادیشن در هند رونمایی شد

همین یک هفته پیش بود که بی‌ام‌و هند اقدام به معرفی خودروی سفارشی M340i 50 جار M ادیشن کرد و حالا نوبت به دومین خودرو از ده مدل سفارشی مدنظر رسیده است. با سری ۶ سفارشی ۵۰ جار M ادیشن آشنا شوید که ما را به یاد خودروی ۶ GT در برخی بازارهای جهانی می‌اندازد. این گرن توریسمو بزرگ به‌صورت محلی در چنای هند مونتاژ می‌شود و درست همانند برادر سدان خود می‌تواند با رنگ‌های سفارشی جذابی همچون آبی تانزانیت متالیک سفارش داده شود. این خودروی تولید محدود با رنگ سفید معدنی، مشکی کربن M و خاکستری برنینا نیز قابل سفارش خواهد بود. صرف‌نظر از رنگ بدنه، سری ۶ سفارشی موردبحث از جلوپنجره کلیوی شکل مشکی براق و تریم شادو لاین براق و تریم مشکی سود می‌برد. رینگ‌های ۱۹ اینچی با طراحی ۶۴۷ M دیزاین نیز ظاهر جت بلک را پذیرا شده‌اند.

از آنجایی که خودروی موردبحث از پکیج M اسپرت استفاده می‌کند بنابراین سری ۶ سفارشی به نشان موتور اسپرت رترو در جلو و عقب مجهز شده است. این نشان تا پایان سال جاری روی تمامی مدل‌های M اسپرت و M قرار خواهد داشت تا ۵۰ سالگی قوی‌ترین حرف دنیا گرامی داشته شود. داخل کابین نیز پوشش چرم داکوتا با طرح خاص و دوخت های متضاد دیده می‌شوند. کابین لوکس ۶۳۰i M اسپرت ۵۰ جار ادیشن از کمربندهای ایمنی با برند M و سقف سانروف دوبخشی سود می‌برد. در این قسمت می‌توانیم صندلی‌های جلوی تمام برقی را ببینیم. سرنشینان عقب نیز می‌توانند به‌صورت برقی پشتی صندلی را تنظیم کنند. آفتاب‌گیرهای قابل تنظیم نیز در این بخش دیده می‌شوند.

سیستم تعلیق بادی اکسل‌های جلو و عقب به‌صورت استاندارد وجود دارند و به این لیست باید دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی را نیز اضافه کنیم. بی‌ام‌و هند از سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۶ بلندگو نیز استفاده کرده است. دیگر ویژگی خوب این خودرو سیستم تهویه مطبوع خودکار چهار ناحیه‌ای خواهد بود. از نظر فنی تغییری وجود ندارد و بنابراین سری ۶ گرن توریسمو به پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۸ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر مجهز است. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۵ ثانیه‌ای دارد. برای سفارش این خودرو باید مبلغ ۷,۲۹۰,۰۰۰ روپیه هند معادل حدود ۹۳ هزار دلار پرداخت کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.