بی ام و ۳۳۰i منهارت، نمایش زیبایی و قدرت…

بی ام و ۳۳۰i منهارت، نمایش زیبایی و قدرت…

یک روز دیگر و بازهم منهارت! پس از تمرکز روی M2 کامپتیشن، X5 M و M8 در ماه‌های اخیر، این تیونر اهل آلمان دست روی خودرویی غیر از M گذاشته است. منهارت به تازگی کیت ارتقای خود برای ۳۳۰i را معرفی کرده است. البته خودرویی که مشاهده می‌کنید از نوع M اسپرت با پوشش بدنه مشکی و طلایی است. سدان اسپرت ژرمن‌ها به قطعات مختلف M پرفورمنس نیز مجهز شده است. سری ۳ کد G20 از رینگ‌های ۲۰ اینچی منهارت و خروجی‌های اگزوز فیبر کربنی سود می‌برد. نشان‌های دهه ۸۰ میلادی نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند که با کالیپرهای ترمز طلایی در پشت رینگ‌های مشکی همراه شده‌اند. ما به راحتی می‌توانیم کاهش ارتفاع این خودرو را به لطف استفاده از فنرهای H&R تشخیص دهیم.

از آنجایی که منهارت روی ظاهر و باطن محصولات بی‌ام‌و کار می‌کند بنابراین باید نگاهی هم به زیر کاپوت بیندازیم. پیشرانه ۴ سیلندر توربوی ۳۳۰i در حالت استاندارد قدرت ۲۵۸ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این خودرو به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک کارخانه را ترک می‌کند. مدل دیفرانسیل عقب شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۹ ثانیه‌ای دارد درحالی‌که مدل چهار چرخ محرک سه‌دهم ثانیه سریع‌تر است. سقف سرعت هر دو مدل هم به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. اما پروژه MH3 منهارت را می‌توان یک جایگزین ارزان‌تر برای MH3 600 دانست، خودرویی که بر پایه M3 کامپتیشن شکل گرفته است. MH3 600 در واقع یک سوپرکار چهار درب با قدرت ۶۰۰ اسب بخار است که می‌تواند در کمتر از ۱۷ ثانیه به‌ سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت برسد. G80 منهارت گشتاور فوق‌العاده ۷۸۰ نیوتون متری دارد و زیر ۱۰.۵ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

شما می‌توانید منتظر محصولات قلدرتری هم باشید مخصوصاً اینکه شایعاتی درباره احتمال تولید بی‌ام‌و M3 CS به گوش رسیده است. انتظار می‌رود این خودرو پس از M3 تورینگ جدید و در سال ۲۰۲۳ از راه برسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.