بی ام و به دنبال کاهش قابل‌توجه هزینه‌های تولید

ب‌ام‌و به دنبال کاهش قابل‌توجه هزینه‌های تولید

شاید جمله “شاید شما در زمان جالبی زندگی می‌کنید” یک نفرین قدیمی چینی باشد اما این عبارت ضرورتاً معنی منفی‌ای ندارد. بله در بسیاری از موارد زمان‌های غیر جالب امن‌تر و راحت‌تر هستند اما دنیا همیشه در حال تغییر و تکامل است. به جرات می‌توان گفت ب‌ام‌و زمان جالبی را سپری می‌کند و همین امر درباره صنعت خودرو نیز صادق است. باواریایی ها می‌خواهند تغییرات عظیمی را در کسب‌وکار خود ایجاد کنند که برخی از آن‌ها هیجان‌انگیز بوده و برخی هم این‌گونه نیستند.

این برند آلمانی تخمین می‌زند تا سال ۲۰۳۰ حداقل نیمی از فروشش به خودروهای تمام الکتریکی تعلق خواهد داشت. اگرچه این خودروساز تعهد خود به پیشرانه‌های درون‌سوز را اعلام کرده اما برنامه‌های مفصلی برای کاهش قابل‌توجه تعداد پیشرانه‌های متفاوت خود در ۴ سال آینده دارد. ژرمن‌ها همچنین می‌خواهند تا سال ۲۰۲۵ حدود ۲۵ درصد از هزینه‌های تولید خود را کاهش دهند.

ب‌ام‌و می‌خواهد بر پایه آمار تولید و فروش تخمینی تا اواسط دهه جاری میلادی به برندی با درآمد بهتر بدل شود. فولکس‌واگن، دایملر و تسلا به عنوانی کمپانی‌هایی مؤثرتر از نظر ب‌ام‌و تعریف شده‌اند زیرا دارای فرایند تولید بهینه شده‌ای هستند. این کمپانی می‌خواهد همین روند را پی گرفته و هزینه تولید خود را تا ۲۵ درصد کاهش دهد.

یکی از اعضای هیئت‌مدیره ب‌ام‌و گفته است: “ما تا سال ۲۰۲۵ هزینه‌های تولید خود در مقایسه با سال ۲۰۱۹ را تا ۲۵ درصد کاهش خواهیم داد.” متأسفانه ب‌ام‌و جزئیات بیشتری از برنامه‌های تولید خود را منتشر نساخته است.

طبیعتاً با اجرایی شدن این برنامه سؤال بسیار مهمی پیش می‌آید و آن‌هم اینکه آیا کاهش هزینه‌ها روی کیفیت محصولات آتی ب‌ام‌و تأثیر خواهد گذاشت؟ باواریایی ها به خاطر تولید محصولات پیشرفته و باکیفیت شناخته شده‌اند و گام‌های معکوس در این جهت می‌تواند تأثیر منفی درازمدتی روی تصویر ذهنی مشتریان بگذارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.