بی ام و با وجود تولید شاسی‌بلند مخصوص وارد مسابقات اکستریم-ای نخواهد شد

بی ام و با وجود تولید شاسی‌بلند مخصوص وارد مسابقات اکستریم-ای نخواهد شد

خودروسازی بی‌ام‌و چندی پیش فیلمی از یک شاسی‌بلند برقی به نام «Dune Taxi» منتشر کرد و طرفداران را بر آن داشت که تصور کنند بی‌ام‌و  برای سری مسابقات اکستریم-ای برنامه دارد. هما‌گونه که در ویدئو این مجموعه مشخص است، تاکسی تپه شنی با وجود بهره‌وری از جلوپنجره کلیه‌ای ب‌ام‌و بر پایه محصول چهارچرخ محرک «اسپارک ریسینگ» برای اسکتریم-ای، ادیسه ۲۱، ساخته شده است.

این شاسی‌بلند ب‌ام‌و به‌جز جلوپنجره از تمامی المان‌های ادیسه استفاده کرده است. متن روی فیلم هم بهره‌وری از فیبر طبیعی مستحکم‌شده با پلیمر را در بدنه این خودرو تایید می‌کند. این شاسی‌بلند برقی ۵۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد از طریق چهارچرخ آن، خودرو را به جرکت درمی‌آورند. این‌ها مشخصات ادیسه ۲۱ است اما خودروی اسکتریم‌-ای ب‌ام‌و چطور؟

به گزارش «carscooprs»، مدیریت بخش خاورمیانه گروه خودروسازی ب‌ام‌و اعلام کرده که تاکسی تپه‌شنی یک پروژه تک‌تولیدی بدون هیچ کاربرد مسابقه‌ای محسوب می‌شد و این خودروساز هیچ برنامه‌ای برای ورود هیچ مسابقات برقی را ندارد.

سخن‌گوی ب‌ام‌و گفته که این کانسپت آلمانی براساس خودروی اکستریم-ای توسعه پیدا کرده و تنها به منظور سرگرمی و با اهداف تبلیغاتی عرضه شده است. این خودرو تولید شرکت اسپارک ریسینگ است و از لحاظ مکانیکی هم با خودروی اصلی این رقابت‌‌ها برابری می‌کند اما فقط به طراحی تیم ب‌ام‌و مزین شده است.

تاکسی تپه‌شنی درحقیقت جاه‌طلبی ب‌ام‌و را برای به چالش‌کشیدن بقیه نمایان می‌کند. همین مسئله درباره ب‌ام‌و X، سری i و M نیز صدق می‌کند. هرکاری را که تاکسی تپه‌شنی در شرایط دشوار انجام می‌دهد، ب‌ام‌و X6 M، ب‌ام‌و iX M60 و هر خودروی جدید دیگری از خانواده ب‌ام‌و XM قادر به انجام آن خواهد بود؛ چه روی آسفالت، چه سنگ‌ریزه و چه برف و یخ!

با نگاهی به کابین تاکسی تپه‌شنی می‌توان میله‌های ایمنی بزرگ آن و نشان کازورث را در بخش پایینی کنسول مرکزی مشاهده کرد. کازورث پیشتر به‌صورت رسمی اعلام کرده که وظیفه تولید اجزای الکترونیکی اودیسه ۲۱، خودروی رسمی مسابقات اکستریم-ای، را برعهده دارد. نظر شما درباره تاکسی تپه‌شنی و برنامه تبلیغاتی ب‌ا‌م‌و برای معرفی خودروهای خاص و تولیدنکردن آن‌ها چیست؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.