بی ام و با شکست تسلا موردتوجه‌ترین برند خودرویی آمریکا لقب گرفت

بی ام و با شکست تسلا موردتوجه‌ترین برند خودرویی آمریکا لقب گرفت

وب‌سایت KBB به‌ منظور تشخیص اینکه کدام برند خودرویی بیشترین توجه را بین مصرف‌کنندگان دارد اقدام به بررسی خودروسازان از طریق نظرسنجی‌های مشتریان و رفتار خرید آن‌ها کرده است. برای خودروهای لوکس این بی‌ام‌و است که “موردتوجه‌ترین” برند مشتریان آمریکایی لقب می‌گیرد. این خودروساز برندهایی همچون کادیلاک، لکسوس و حتی تسلا را شکست داده است.

۲۱ درصد خریداران خودروهای لوکس در آمریکا طی بازه زمانی سه‌ماهه اول امسال به بی‌ام‌و نگاه کرده‌اند و این میزان ۳ درصد بالاتر دومین برند این جدول یعنی کادیلاک است. نکته جالب اینکه مرسدس بنز به عنوان رقیب اصلی بی‌ام‌و در رتبه چهارم قرار دارد و آئودی نیز رتبه ششم را به خود اختصاص داده است. رتبه سوم این نظرسنجی با میزان توجه ۱۷ درصدی به لکسوس تعلق می‌گیرد.

تسلا که چند سال پیش رتبه بسیار خوبی داشت به رده پنجم نقل‌مکان کرده است و ۱۵ درصد خریداران خودروهای لوکس در آمریکا به این برند توجه می‌کنند. افت رتبه قابل‌توجه تسلا در این نظرسنجی موضوع مهمی تلقی می‌شود و برای آن چند دلیل وجود دارد. اول اینکه تسلا هیچ خودروی کاملاً جدیدی را طی این سال‌ها معرفی نکرده است. اگرچه اخیراً شاهد فیس لیفت مدل S بوده‌ایم اما خب این خودروی جدیدی محسوب نمی‌شود.

دلیل دیگر به حضور رقبای بیشتر در بازار و کلاس تسلا مربوط می‌شود. این امر باعث شده است مشتریان انتخاب بیشتری نسبت به دوران فرمانروایی تسلا در بازار الکتریکی‌ها داشته باشند. البته باید اذعان کرد مشتریان تسلا بسیار وفادار هستند و بنابراین برندهای دیگر را در نظر نمی‌گیرند. تسلا هنوز هم ۷۵ درصد بازار خودروهای الکتریکی آمریکا را در قبضه دارد. البته بی‌ام‌و می‌خواهد اوضاع را در دست گیرد و احتمالاً این کار را با محصولات الکتریکی جدید انجام خواهد داد. محصولات جدیدی همچون i4، iX و سری ۳ الکتریکی جدید جزو محصولاتی هستند که در سال‌های اخیر رخ‌نمایی کرده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.