بی‌ وای‌ دی آتو ۳ پنج ستاره ایمنی کامل از یورو انکپ گرفت

بی‌ وای‌ دی آتو ۳ پنج ستاره ایمنی کامل از یورو انکپ گرفت

بی‌وای‌دی که به دنبال کسب جایگاهی برای خود در بازار رقابتی اروپا است، موفق شده با کراس‌اوور الکتریکی آتو ۳ پنج ستارهٔ ایمنی کامل را از یورو انکپ دریافت کند. در این آزمایش‌ها همچنین دو خودروی دیگر ساخت چین، سیتروئن C5 X که توسط جوینت ونچر استلانتیس دانگ‌فنگ تولید می‌شود و سدان الکتریکی Mobilize Limo که از طریق همکاری رنو و جیانگ‌لینگ موتور ساخته شده نیز چهار ستاره دریافت کرده‌اند.

هرچند برای عرضهٔ خودرو در اروپا شرکت در آزمون‌های یورو انکپ الزامی نیستند اما خریداران اروپایی بسیار به نتایج آزمون‌های ایمنی این سازمان توجه می‌کنند و خودروسازان هم بشدت در تلاش هستند تا در این آزمایش‌ها عملکرد خوبی داشته باشند. طی چند وقت اخیر، خودروسازان چینی در یورو انکپ درخشیده‌اند زیرا ماه گذشته نیز دو محصول شرکت گریت وال موفق به کسب پنج ستارهٔ ایمنی شدند. این خودروها کراس‌اوور کافی ۰۱ از برند وی و هاچ‌بک الکتریکی فانکی کت از برند اورا بودند.

بی‌وای‌دی اما برای آتو ۳ برنامه‌های زیادی دارد. این خودرو که در چین با نام یوان پلاس عرضه می‌شود، به‌تازگی در هند عرضه شده است و هفتهٔ گذشته نیز شرکت کرایه خودروی آلمانی Sixt اعلام کرد طی سال‌های آینده حدود ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی از بی‌وای‌دی خواهد خرید.

اما سدان الکتریکی مرسدس بنز EQE هم یکی دیگر از خودروهایی است که در آخرین سری آزمایش‌های یورو انکپ توانسته پنج ستارهٔ ایمنی را کسب کند. یورو انکپ در مورد این خودرو گفته است:

سیستم‌های کمک‌رانندهٔ EQE مثل سیستمی که در صورت عدم پاسخگویی راننده خودرو را به کندترین خط بزرگراه هدایت و سپس متوقف می‌کند، بالاترین امتیاز را در بخش سیستم‌های کمک‌راننده برای این خودرو به همراه داشته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.