بوگاتی و یک هایپرکار ویژه مسابقه!؟

بوگاتی و یک هایپرکار ویژه مسابقه!؟

بوگاتی پس از احیا به‌عنوان سازنده هایپرکارهای خیابانی فعالیت کرده است درحالی‌که پیشینه سالهای دور این شرکت شامل موفقیت‌های بسیار در مسابقات نیز بوده بنابراین بازگشت بوگاتی به صحنه مسابقات می‌تواند جذابیت‌های زیادی به همراه داشته باشد.

موفقیت‌های بوگاتی ویرون باعث شد تا جانشین آن یعنی مدل شیرون با پیشرانه و قوای ارتقا یافته و چهار توربوشارژر بتواند در همه چیز بهتر بودن خود را به اثبات برساند. اما گام بعدی چیست و باید بعد از شیرون منتظر چه شاهکاری از بوگاتی باشیم؟

آدریان بیگینز، طراح انگلیسی، به دنبال نمایش آینده بوگاتی از طریق نشانه‌های حال حاضر آن است. بدین ترتیب که همان روند تغییرات ویرون به شیرون را امتداد داده و پی گرفته تا به الگویی مناسب دست یابد. بسیاری از نشانه‌های طراحی شیرون نظیر جلوپنجره مشبک، ستون‌های جانبی C شکل و کلیه خطوط بدنه حفظ شده‌اند. برخی تجدیدنظرها به سلیقه طراح در پشت خودرو انجام شده‌اند. یک ستون فقرات مرکزی نیز برای بهبود آئرودینامیک به سبک خودروهای مسابقات استقامتی لمانز تا انتهای خودرو کشیده شده است. چراغ‌های جلو نیز باریک‌تر شده و چراغ‌های عقب به فرمی بیضی با لبه‌های امتداد یافته در دو سمت در آمده‌اند. مهم‌ترین و چشمگیرترین ویژگی بصری خودرو، اسپلیتر و دیفیوزرهای بسیار پیش‌آمده آن در جلو و عقب و زیر سپرهاست.

چیزی که در این طراحی مورد سؤال است، فرم نامأنوس و غیرکاربردی شیشه جلو و طرز باز شدن غیرقابل‌تصور درب‌ها است.

فارغ از ویژگی‌های این رندر درباره خودروی مسابقه‌ای بوگاتی، بعید است بوگاتی در چند سال آینده برنامه‌ای ویژه و خاص برای خودروی به‌جز شیرون داشته باشد و باید منتظر نسخه‌های تازه‌نفس و رکوردشکن این خودرو باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.