بوگاتی شیرون به‌راحتی به سرعت ۴۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد

بوگاتی شیرون به‌راحتی به سرعت ۴۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد

بسیاری بر این باورند که بوگاتی شیرون می‌تواند به حداکثر سرعتی در حدود ۴۸۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند اما فعلاً هیچ‌کس نمی‌تواند این ادعا را ثابت کند زیرا حداکثر سرعت این هایپرکار به‌صورت الکترونیکی روی ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. همچنین متأسفانه ثبت رکورد جدید سرعت نیز برای این شرکت در اولویت قرار ندارد.

بااین‌حال، مدیر اجرایی بوگاتی آقای «استفان وینکلمن» معتقد است که شیرون می‌تواند به سرعتی خیلی بیشتر از آنچه که در حال حاضر امکان‌پذیر است دست پیدا کند اما ثبت رکورد سرعت جدید معنی چندانی ندارد. وی در این رابطه گفته است:

 

من فکر می‌کنم شیرون بتواند به‌سادگی به سرعت ۴۴۰ یا ۴۵۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد ولی ما آزمایشی در این رابطه انجام نداده‌ایم. این کار سختی برای ما نیست ولی فعلاً ضرورتی برای انجام آن نمی‌بینیم

به گفتهٔ وینکلمن، بوگاتی قصد دارد بجای حداکثر سرعت، روی هندلینگ و زمان پیست تمرکز کند و مدل دیوو که اخیراً معرفی شده دقیقاً آنچه که بوگاتی می‌خواهد روی آن تمرکز کند را نشان می‌دهد. به همین خاطر، پکیج آئرودینامیکی دیوو ارتقاء پیدا کرده که این موضوع حداکثر سرعت آن‌را از ۴۲۰ به ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت کاهش داده اما در عوض عملکرد خودرو در پیست بهبود پیدا کرده است.

وینکلمن در ادامه اضافه کرده است:

 

حداکثر سرعت تنها بخشی از عملکرد یک خودرو است اما چیزی که بیشتر برای یک هایپراسپرت اهمیت دارد، عملکرد بالا در پیچ‌ها و پیست‌ها است. ما در دیوو باید بین حداکثر سرعت و عملکرد بهتر در پیست تصمیم می‌گرفتیم و نهایتاً گزینهٔ دوم را انتخاب کردیم که به نظر درست می‌رسد؛ بنابراین حداکثر سرعت مطلق فعلاً در دستور کار ما نیست

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.