بوگاتی تایپ ۵۷ T کانسپت، تورینگ رویاها!

بوگاتی تایپ ۵۷ T کانسپت، تورینگ رویاها!

بوگاتی شیرون جدید با قدرت نزدیک ۱۵۰۰ اسب بخار هایپرکار رؤیاهای ماست؛ اما قبل از شیرون، بوگاتی کانسپت Galibier را ساخته بود که اساساً یک ویرون با ۴ درب محسوب می‌شد. اگرچه این خودرو هرگز وارد خط تولید نشد اما یک هنرمند ایده‌ی جدیدی را در ذهن پرورش داده و آن خلق کانسپتی جدید است.

بوگاتی تایپ ۵۷ T کانسپت توسط هنرمند اهل فلسطین و طراح ظاهری خودرو آرتور نوستاس خلق شده است. این خودرو بسیاری از انحناهای مدرن شیرون را با خطوط کلاسیک خودروهایی چون تایپ ۵۷SC آتلانتیک ترکیب نموده است.

وجود کاپوت طولانی و گیرا پیشنهاد می‌کند که این کانسپت باید یک خودروی پیشرانه جلو با طراحی دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک باشد و بدین ترتیب در نقطه‌ی مقابل شیرون پیشرانه وسط و چهار چرخ محرک قرار می‌گیرد. تایپ ۵۷ T کانسپت که شبیه خودروی مفهومی Galibier سال ۲۰۰۹ است برای کروز کردن ساخته شده و رقیبی نزدیک برای خودروهای گرند تورینگی چون رولزرویس ریث و بنتلی کانتیننتال محسوب می‌شود.

در طراحی کابین این خودرو نیز از شاخصه‌های طراحی دراماتیک شیرون الهام گرفته شده که از آن جمله می‌توان به منحنی جدا کننده‌ی کابین و چرم فراوان و حس لوکس اشاره کرد.

اهمیتی ندارد که چقدر پولدار هستید زیرا بوگاتی قطعاً خودرویی همچون تایپ ۵۷ T را تولید نخواهد کرد. قبلاً این کمپانی نیمی از شیرون های برنامه ریزی شده را به فروش رسانده و هر کدام بهای حدود ۳ میلیون دلاری دارند که شیرون را به یکی از گران‌بهاترین خودروهایی تبدیل می‌کند که می‌توانید بخرید. اگر نمی‌توانید نسخه‌ی واقعی شیرون را بخرید می‌توانید مدل مقیاسی یک به ۸ آن را خریداری نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.