بوگاتی، آماده تولید دومین رده محصول خود

بوگاتی، آماده تولید دومین رده محصول خود

به نظر می‌رسد که بوگاتی در حال آغاز یک رنسانس بوده و می‌خواهد دومین محصول خود پس از شیرون را نیز تولید نماید. این برند در سال‌های اخیر شایعات مربوط به تولید یک سدان یا شاسی‌بلند را رد کرده اما هم‌اکنون نفر شماره یک بوگاتی یعنی آقای استفان وینکلمن خاطرنشان ساخته زمان تولید محصول دیگری فرا رسیده است: “از نظر من بوگاتی آماده‌ی تولید محصول دیگری است.”

البته تولید این خودرو یک شبه رخ نخواهد داد زیرا کمپانی مادر یعنی فولکس‌واگن برنامه‌های مهم‌تری دارد. مدیرعامل بوگاتی می‌گوید منتظر دریافت سرمایه‌گذاری لازم به منظور توسعه‌ی دومین محصول خود بوده اما این موضوع کمی طول خواهد کشید زیرا فولکس‌واگن در حال سرمایه‌گذاری سنگین روی تکنولوژی‌هایی همچون خودروهای خودران و الکتریکی می‌باشد.

اگر تولید چنین خودرویی تأییدیه‌های لازم را دریافت کند انتظار تولد یک سوپر سدان چهار درب همچون کانسپت Galibier 16C 2009 را نداریم زیرا بازار روی خوش‌تری به شاسی بلندها نشان می‌دهد بنابراین از نظر تجاری، تولید یک قدبلند فوق لوکس و بسیار سریع توجیه بیشتری خواهد داشت.

اگرچه این موضوع کاملاً منطقی به نظر می‌رسد اما شرایط سورپرایز کننده‌ای وجود دارد زیرا اخیراً تصاویری جاسوسی از خودرویی منتشر شده که بسیاری از افراد معتقدند سدان بوگاتی است.

اما خبر رسمی این است که بوگاتی می‌خواهد چندین فرم بدنه را امتحان کرده و نیم‌نگاهی هم به تقاضای مشتریان در سراسر جهان داشته باشد. وینکلمن می‌گوید با اینکه افراد زیادی سدان رویال ۱۹۲۷ را بسیار دوست دارند اما از نظر اقتصادی تولید یک شاسی‌بلند بهتر خواهد بود.

اما موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا برخی خبرها نشان می‌دهند که بوگاتی برنامه‌های بزرگی برای تولید نسخه‌های جدید از شیرون دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.