به کابین نسل جدید مرسدس G کلاس خوش‌آمدید!

به کابین نسل جدید مرسدس G کلاس خوش‌آمدید!

نسل جدید مرسدس G کلاس اسطوره‌ای همچنان خبرساز بوده و هم‌اکنون مرسدس اولین تصاویر رسمی از کابین این خودرو را منتشر کرده است.

G کلاس ۲۰۱۹ که در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد دارای کابین کاملاً جدیدی است که به‌طور قابل‌توجهی مدرن‌تر و لوکس‌تر از نسل قبلی خود است.

زمانی که رانندگان پشت فرمان کاملاً جدید G کلاس ۲۰۱۹ بنشینند خودشان را فضایی که پوشیده از چرم، تریم چوب و عناصر فیبر کربنی یا فلزی است خواهند یافت. خوبی‌های این کابین به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا نسل جدید این خودرو با صندلی‌های گرم شونده، سیستم صوتی با ۷ بلندگو و بخش‌های ذخیره‌ای زیاد از جمله فضای نورپردازی شده زیر استراحتگاه دست عرضه خواهد شد.

مدل استاندارد G کلاس جدید به نشان دهنده‌های آنالوگ مجهز خواهد بود اما مشتریان می‌توانند پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال با صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی را نیز سفارش دهند. زمانی که این صفحه‌نمایش سفارشی خریداری شود با یک صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۲.۳ اینچی برای ایجاد فضایی کاملاً مدرن ترکیب خواهد شد.

مرسدس تأیید کرده G کلاس جدید با سیستم صوتی برمستر که دارای ۱۶ بلندگو است نیز در دسترس بوده و مشتریان همچنین به‌صورت سفارشی می‌توانند پکیج صندلی Multicontour فعال را انتخاب کنند که شامل صندلی‌های جلوی سفارشی با ویژگی‌های گرم/سرد شوندگی و ماساژور می‌باشد. همچنین پکیج‌های دیگری نیز وجود دارند که باعث اضافه شدن پوشش چرمی بر روی درب‌ها، کنسول مرکزی و داشبورد می‌شوند.

علیرغم اینکه کابین شاسی‌بلند مدرن شده مرسدس دارای تکنولوژی‌های جدیدی است اما برخی عناصر کلاسیک کابین همچون دستگیره جلوی سرنشین و دکمه‌های کرومی قفل دیفرانسیل‌ها به چشم می‌خورند. دو نگه‌دارنده فنجان قابل جابجایی برای کنسول مرکزی و ورودی‌های هوای گرد به یاد آورنده چراغ‌های جلوی G کلاس هستند.

G کلاس ۲۰۱۹ بزرگ‌تر از نسل قبلی بوده و این امر باعث بیشتر شدن فضای پا، شانه و زانو می‌شود. در بخش عقب شاهد افزایش فضای پای ۱۵۰ میلی‌متری هستیم.

مرسدس هنوز تصاویر بیرونی این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که G کلاس جدید طراحی نمادین خود را حفظ خواهد کرد. به‌طور خاص شاهد وجود دستگیره‌های درب متمایز، نوارهای محافظتی و محافظ لاستیک زاپاس در پشت خواهیم بود.

پس از معرفی شاسی‌بلند جدید مرسدس در دیترویت عرضه آن از اواخر سال ۲۰۱۸ در آمریکا شروع خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.