به‌روزرسانی گسترده در مرسدس SL

به‌روزرسانی گسترده در مرسدس SL

با ورود AMG GT شاید بسیاری از مردم به‌راحتی بتوانند سری رودستر دونفره مرسدس بنز یعنی SL را فراموش کنند، اما سازنده آن هرگز نمی‌تواند! گواه این مدعا نیز تصاویر تازه ای است که از نمونه در حال تست آن منتشر شده است.

این تصاویر خودرویی با لباس مبدل را نشان می‌دهند که در کشور آلمان دوره آزمایشاتِ خود را می‌گذراند و پوشش‌های سخت‌گیرانه آن اجازه هیچ‌گونه اظهار نظر قطعی را نمی‌دهند؛ اما پیش‌بینی می‌شود قسمت جلوی آن تغییر کند و مواردی مثل چراغ‌های باریک‌تر، سپرهای بازطراحی شده، جلوپنجره عمودی و ایستاده‌تر، کاپوت جدید، خروجی‌های اگزوز تغییر یافته و چراغ‌های عقب نیز مکمل آن باشند.

برخلاف دفعات قبلی که تصاویر جاسوسی SL را دیدیم، این بار کابین آن نیز قابل رؤیت است. اگرچه فرمان و کنسول مرکزی قابل مشاهده نیستند اما می‌توان انتظارِ صفحه نمایش بزرگ‌تر و به‌روزرسانی های دیگر را داشت.

SL یا همان Sport Leicht حالا در نسل ششم خود شاید به اندازه اجدادش اسپرت و سبک نباشد اما درحالی‌که دیگران می‌آیند و می‌روند هنوز هم از تکیه‌گاه‌های مهم مرسدس بنز به شمار می‌رود؛ نسخه فیس لیفت شده آن هم با ورود خود وظیفه خطیری به عهده دارد و آن زنده نگه‌داشتن اسم‌ورسم SL در دنیای خودرو برای چند سال آینده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.