به‌روزرسانی مرسدس G کلاس با کاکپیت دیجیتال و رنگ‌های بدنه بیشتر

به‌روزرسانی مرسدس G کلاس با کاکپیت دیجیتال و رنگ‌های بدنه بیشتر

در می ۲۰۲۰ بود که برخی تصاویر جاسوسی از نسخه پیش‌تولیدی نسل آتی مرسدس بنز G550 4×۴² منتشر شد اما ما هنوز هم منتظر انتشار بیانیه‌ای رسمی از سوی مرسدس هستیم. البته در همین اثنا ژرمن‌ها فرصت را از دست نداده و به‌روزرسانی‌هایی را برای این شاسی‌بلند مشهور اعلام کرده‌اند.

اولین و مهم‌ترین این تغییرات برای قوی‌ترین مدل دیزلی یعنی G400d بوده است. این خودرو هم‌اکنون برای تمامی تریم ها و مشخصات در دسترس بود. تا پیش از این مدل یاد شده فقط مختص برخی نسخه‌ها بود اما از اول سپتامبر می‌توان آن را بدون هرگونه محدودیتی در تمامی تریم ها سفارش داد. پیشرانه ۶ سیلندر G400d قدرت ۳۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد.

همچنین این آفرودر معروف از حالت رانندگی جدید صحرا سود می‌برد که می‌توان آن را از طریق سوئیچ انتخاب دینامیک برگزید. این حالت برای بهبود کشش خودرو در مسیرهای شنی طراحی شده و پاسخ میدونی گاز و ESP را تنظیم می‌کند. یکی دیگر از تجهیزات استاندارد G کلاس به‌روز شده کاکپیت دیجیتال استاندارد و آینه وسط بدون فریم است که قبلاً جزو پکیج چرمی سفارشی بوده‌اند.

مرسدس همچنین آپشن های G کلاس را بازنگری کرده و به همین خاطر پکیج نایت هم‌اکنون بدون سفارش پکیج فولاد ضدزنگ و AMG Line در دسترس می‌باشد. همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید با طرح مشکی براق یا خاکستری نیز قابل انتخاب هستند.

رنگ‌های بدنه‌ی G کلاس نیز افزایش یافته و سه رنگ جدید خاکستری، سبز و آبی عرضه شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.