به‌روزرسانی جی‌ ام‌ سی کانیون در سال ۲۰۱۸

به‌روزرسانی جی‌ام‌سی کانیون در سال ۲۰۱۸

پیکاپ های دوقلوی شورولت و جی ام سی به عنوان مدل سال ۲۰۱۴ معرفی شده‌اند و از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در این خودروها رخ نداده است. البته اتونیوز در خبر جدیدی ادعا کرده جی ام سی کانیون در سال جاری فیس لیفت می‌شود.

این پیکاپ میدسایز دو به‌روزرسانی چشمگیر را در طول این سال‌ها تجربه کرده است: پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری دورامکس و تریم پرچم‌دار دنالی. هنوز جزئیات زیادی از فیس لیفت جدید کانیون منتشر نشده اما به احتمال زیاد شاهد بازنگری‌های استایلی و برخی تجهیزات جدید خواهیم بود.

در این خبر همچنین گفته شده که جی ام سی سیرا ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی ۲۰۱۹ معرفی نخواهد شد. بجای این خودرو، شورولت سیلورادو ۲۰۱۹ به‌صورت کامل معرفی عمومی خواهد شد.

از سال ۱۹۹۸ تاکنون این اولین باری خواهد بود که جی ام سی و شورولت همراه با یکدیگر پیکاپ های فول سایز خود را معرفی نمی‌کنند. مدیرعامل جنرال موتورز گفته که جی ام سی به دنبال گسترده‌تر کردن جذابیت خود و ایجاد تمایز بیشتر نسبت به شورولت است. شاید سیرا و سیلورادو از نظر فنی ارتباطات زیادی با یکدیگر دارند اما طراحی این دو خودرو احتمالاً تفاوت‌های قابل‌توجهی را نشان خواهد داد.

خودروهای پیکاپ در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی حضوری پررنگ خواهند داشت. احتمال دارد فورد رنجر در این رویداد معرفی شود و به جنگ مستقیم جی ام سی کانیون و پسرعموی آن شورولت کلرادو برود.

توضیح: تصاویر به نسل فعلی جی ام سی کانیون ۲۰۱۷ تعلق دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.