به‌روزرسانی‌های شاسی‌ بلند بائوجون ۵۶۰

به‌روزرسانی‌های شاسی‌بلند بائوجون ۵۶۰

از میان تمامی شاسی بلندهایی که جنرال موتورز در سراسر جهان ساخته و به فروش می‌رساند، شاید بائوجون کمترین معروفیت را داشته باشد… حداقل برای ما و غربی‌ها که این‌گونه است؛ اما بائوجون ۵۶۰ خودرویی حیاتی در بازار چین بوده و هم‌اکنون به‌روزرسانی‌هایی اساسی در آن رخ داده‌اند.

این خودرو که دو سال پیش عرضه شده از طریق همکاری جوینت ونچر بین جنرال موتورز و خودروسازان چینی وولینگ و سایک ساخته شده و از رکورد فروش یک میلیون دستگاهی عبور کرده است.

جدیدترین نسخه این خودرو هم‌اکنون به‌صورت ۷ نفره در دسترس بوده به گونه‌ای که دو صندلی در جلو، ردیف صندلی سه‌نفره قابل جابجایی در وسط و دو صندلی در عقب قرار دارند. کابین خودرو نیز دستخوش تغییر شده و در آن صفحه‌نمایشی جدید برای سیستم اطلاعات سرگرمی بکار رفته است. عملکرد خودرو در زمینه لرزش و ورود سر و صدا به کابین بهبود یافته و تریم ها نیز ارتقا یافته اند.

علاوه بر اضافه شدن طراحی ۷ نفره، بائوجون ۵۶۰ هم‌اکنون از گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه ای استفاده می‌کند که ساخت کمپانی بورگ وارنر بوده و این گیربکس به پیشرانه‌ای ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار متصل است. پیشرانه یاد شده به‌طور قابل‌توجهی نیرومندتر از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی با خروجی ۱۳۷ اسب بخار است.

تعداد مدل‌های بائوجون روز به روز در حال افزایش بوده و مدل ۵۶۰ به سایر اعضای خانواده از قبیل مدل الکتریکی شهری E100، استیشن ۳۱۰، هاچبک ۶۱۰، سدان ۶۳۰ و مینی ون ۷۳۰ ملحق می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.