بهبود ظاهر مرسدس ویتو با پکیج اسپورت لاین

بهبود ظاهر مرسدس ویتو با پکیج اسپورت لاین

مرسدس بنز پکیج جدیدی را برای خانواده ویتو در نظر گرفته که باعث ارتقا طراحی ظاهری این خودرو و همچنین بهبود لیست تجهیزات آن می‌شود.

پکیج ویژه اسپورت لاین که برای مدل‌های پانل ون، میکستو و تورر و با نسخه‌های ۲.۸، ۳.۰۵ و ۳.۱ تنی در نظر گرفته شده بسته به مدل انتخابی بهایی بین ۲۵۰۰ تا ۴۱۰۰ یورویی داشته و از این ماه در سراسر اروپا عرضه خواهد شد.

پکیج موردنظر با نوارهای مشکی بکار رفته روی کاپوت و درب‌ها، سپرها و رکاب‌های جانبی متفاوت، جلوپنجره کروم دار، ریل‌های سقف و شیشه‌های تیره باعث بهبود طراحی ظاهری ویتو می‌شود.

این خودرو هم‌اکنون از رینگ‌های ۱۸ اینچی سبک‌وزن استفاده می‌کند اما رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز به‌صورت آپشن در دسترس بوده و البته سقف پانورامیک، سیستم تعلیق اسپورت و سیستم چهار چرخ محرک نیز با پرداخت بهای بیشتر در دسترس هستند.

تا به این لحظه هنوز تصویری از کابین ویتوی سفارشی منتشر نشده اما مرسدس گفته که مشتریان داخل این خودرو شاهد چرم مشکی مصنوعی، کف‌پوش‌های سفارشی و غربیلک فرمان و اهرم دنده چرمی و البته پکیج کرومی خواهند بود.

مدیر فروش و بازاریابی ون‌های مرسدس درباره ویتو اسپورت لاین می‌گوید:

این خودرو فاکتورهای اسپورت فراوانی را با تجهیزات اضافی ترکیب کرده و پکیجی دینامیک و جذاب را برای خودرویی موفق عرضه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.