بنز ML63 AMG با تیونینگ دوباره تاپ کار

بنز ML63 AMG با تیونینگ دوباره تاپ کار

اگر دوست داشته باشد که بنز ML خود را از آفرود تبدیل به آنرود کنید، می توانید به شرکت تاپ کار (TopCar) مراجعه کنید. تازه این شرکت یک تیونینگ روی یک خودروی تیونینگ شده یعنی مدل ۶۳ AMG تدارک دیده است.

این پروژه سال گذشته کلید خورده و مهندسان این شرکت با مشارکت Evotech Motorsport و در سه مرحله این خودرو را آماده کرده اند. در مرحله نخست، تغییرات انجام شده در موتور باعث شده توان آن به ۶۴۰ اسب بخار افزایش یابد. گشتاور نیز به رقم خیره کننده ۹۸۰ نیوتن متر می رسد. این پکیج ۷۹۰۰ یورو هزینه دارد. مرحله دوم تا ۱۱ هزار یورو آب می خورد و قدرت به ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور به ۱۱۰۰ نیوتن متر می رسد. اما مرحله سوم برای دیوانگان تشنه قدرت است که با پرداخت ۲۱۹۰۰ یورو، قدرت ۷۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۵۰ نیوتن متری را در اختیار خواهند داشت.

برای یادآوری بد نیست قدرت موتور استاندارد هشت سیلندر خورجینی ۵.۵ لیتری ML 63 AMG را که ۵۱۸ اسب بخار و گشتاور ۶۹۹ نیوتن متر است با این موتورها مقایسه کنید. البته AMG یک پکیج ویژه نیز با قدرت ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۸ نیوتن متر دارد.

از موتور که بگذریم، بدنه خوابیده ML تاپ کار با کیت فیبر کربن جلب توجه می کند. ضربه گیرهای جلو و عقب، کاپوت، بال جلو و دیفیوزر و اسپویلر عقب که از کربن-کولار ساخته شده اند و چراغهای LED و لوله های اگزوز جدید در بیرون خودرو و میدونیهای اسپرت آلومینیومی، پانل و روکش ویژه و تشکهای با آرم تیونر جلب توجه می کنند. کیت کامل بدنه نیز ۲۲۷۰۰ یورو و برای انواع کربنی ۲۷ هزار یورو آب خواهد خورد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.