بندیتو وینیا، مدیرعامل جدید فراری

بندیتو وینیا، مدیرعامل جدید فراری

لوئیس کامیلری مدیرعامل اسبق فراری پیش از استعفا از سکان‌داری این برند گفته بود شانس زیادی برای الکتریکی شدن فراری قائل نیست. البته این خودروساز ایتالیایی برنامه‌هایی برای تولید اولین خودروی تمام الکتریکی خود در سال ۲۰۲۵ داشته و مدیرعامل جدید فراری نیز وظیفه هدایت شرکت به این هدف را بر عهده خواهد داشت. فراری امروز اعلام کرد بندیتو وینیا را به سمت مدیرعامل خود انتخاب کرده، فردی که ده ها سال تجربه در صنعت تکنولوژی را به این برند تزریق خواهد کرد.

وینیا ۲۶ سال از عمر خود را در شرکت STMicroelectronics گذرانده و اخیراً رئیس بخش MEMS و گروه حس‌گرهای ST بوده که بزرگ‌ترین و سودده ترین بخش سال پیش بوده است. او مؤسس کمپانی MEMS نیز بوده است. فراری می‌گوید درک عمیق وینیا از تکنولوژی‌ها باعث ایجاد تغییرات زیادی در صنعت خودرو شده و باعث تقویت بیشتر شرکت خواهد شد. نیمه‌رساناها، چیپ ها و دیگر تکنولوژی‌ها جزو وجوه اشتراک صنعت‌های تکنولوژی و خودرو بوده چراکه خودروهای امروزی به ویژه نمونه‌های الکتریکی نسبت به هر زمان دیگری پیشرفته‌تر هستند.

فراری فعلاً برنامه‌های خود برای آینده‌ای الکتریکی را اعلام نکرده اما قبلاً پیش‌نمایشی از این برنامه‌ها وجود داشته است. در سال پیش پتنتی از یک خودروی پیشرانه وسط با چهار پیشرانه و سیستم چهار چرخ محرک منتشر شد که هم از قوای محرکه تمام الکتریکی و هم قوای محرکه هیبریدی پشتیبانی می‌کرد. این خودروساز اولین محصول هیبریدی خود یعنی SF90 استراداله را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد خودرویی که با قدرت ۹۸۶ اسبی عنوان قوی‌ترین خودروی جاده‌ای تاریخ فراری را به خود اختصاص داد. این شرکت در سال ۲۰۱۹ ابراز امیدواری کرد تا سال ۲۰۲۲ حدود ۶۰ درصد فروش کلی‌اش به خودروهای هیبریدی اختصاص یابد.

وینیا در زمانی سکان هدایت فراری را در دست می‌گیرد که قوای محرکه الکتریکی در بحث پرفورمنس مزیت‌های زیادی را نشان می‌دهند. خودروهای الکتریکی رده میانی با قیمت‌های نسبتاً معقول عملکرد بسیار خوبی نشان داده‌اند و شاید این امر یک مشکل برای برندهای پرفورمنسی همچون فراری باشد. صنعت خودرو به سرعت در حال تغییر بوده و تکنولوژی جزو اصول اساسی آن است بنابراین انتخاب یک مدیر از صنعت تکنولوژی تصمیم هوشمندانه‌ای تلقی می‌شود. وینیا از اول سپتامبر به عنوان مدیرعامل فراری کار خود را شروع خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.