برند لوکس و الکتریکی جیلی برای رقابت با تسلا!

جیلی به دنبال تأسیس یک برند دیگر برای تولید خودروهای الکتریکی سطح بالاست. به نظر می‌رسد هدف از این کار مقابله با رشد روزافزون فروش تسلا در کشور چین است.

جیلی که مالک ولوو، لینک اند کو، پولستار و برخی برندهای دیگر است به دنبال اتخاذ استراتژی برندینگ و فروش جدیدی برای برند تازه‌نفس خود می‌باشد.

این برند که Zeekr نام گرفته توسط زیربرند دیگر جیلی یعنی Lingling Technologies گردانده خواهد شد. رویترز می‌گوید این شرکت مسئول انجام تحقیق و به‌روزرسانی معماری الکتریکی جیلی و توسعه استراتژی الکتریکی اکثر برندهای این خودروساز چینی شده است.

Zeekr مأموریت اصلی خود را رقابت با تسلا تعریف کرده، شرکتی که اخیراً در چین با استقبال بسیار خوبی روبرو شده و خودروهای آن از شاخصه‌های لوکس کافی برای رقابت با برندهایی همچون مرسدس برخوردار هستند. برند جدید جیلی برای رقابت با تسلا از شوروم هایی در شهرهای بزرگ برای فروش خودروها با قیمتی رقابتی استفاده خواهد کرد و دیگر خبری از نمایندگی‌های سنتی نخواهد بود. همان‌گونه که می‌دانید تسلا پیشتاز استفاده از چنین روش فروش است.

این برند از معماری پایدار جیلی برای تولید محصولات خود استفاده خواهد کرد. جیلی این پلتفرم را اولین معماری منبع باز خودروی الکتریکی می‌نامد.

پلتفرم SEA یاد شده که می‌تواند مجموعه باتری ۱۱۰ کیلووات ساعتی را نیز پذیرا شود شعاع حرکتی حداکثر ۷۰۰ کیلومتری را ارائه می‌کند. این باتری می‌تواند تأمین پیشرانه‌های الکتریکی با حداکثر قدرت ۶۳۵ اسب بخار را بر عهده گیرد. همچنین تنها با ۵ دقیقه شارژ می‌توان برد ۱۲۰ کیلومتری را به دست آورد.

پولستار که تحت تملک جیلی قرار دارد اخیراً گسترش تأسیسات خود در چین را برای رقابت با تسلا اعلام کرده است. اینکه تأسیس برند Zeekr چه تأثیری روی پولستار خواهد داشت هنوز مشخص نیست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.