برندگان مسابقه عکاسی حفاظت از طبیعت ۲۰۲۱ اعلام شدند

برندگان مسابقه عکاسی حفاظت از طبیعت ۲۰۲۱ اعلام شدند

مسابقه عکاسی حفاظت از طبیعت ۲۰۲۱ (Nature Conservancy) با حضور بیش از ۱۰۰ هزار شرکت‌کننده از ۱۵۸ کشور جهان برگزار شد. «آنوپ شاه»، عکاس بریتانیایی با ارائه عکسی از یک گوریل در میان پروانه‌ها که در آفریقای مرکزی گرفته شده، برنده مسابقه امسال شد و هدیه‌ای شامل لوازم دوربین به ارزش ۴۰۰۰ دلار دریافت می‌کند.

در عکس گرفته شده،‌ مشخص نیست که گوریل حشرات را تحمل می‌کند یا با آنها سرخوش است و تصویری متفاوت را به نمایش گذاشته است.

حفاظت از طبیعت یک سازمان جهانی حفاظت از طبیعت است که در ۷۲ کشور جهان فعالیت می‌کند و برای حفظ زمین و آب که زندگی همه به آنها وابسته است، تلاش می‌کند.

«پراتامش قادکار»، عکاس هندی برنده منتخب مردمی در این مسابقه عکسی از کرم شب تاب گرفته بود که مورد توجه قرار گرفته است. معمولا قبل از فصل بارندگی، این کرم شب تاب‌‌ها در مناطق خاصی از هند و روی چند درخت خاص مانند درختی این عکاس از آن عکس گرفته، جمع می‌شوند. این عکس خاص، مجموعه ای از ۳۲ عکس است.

«دانیل دگرانویل منچو»، عکاس برزیلی نیز برنده عکاسی امسال در بخش مناظر طبیعی شد که تصویری از تمساح را روی زمین خشک برزیل نشان می‌دهد. این عکس از طریق پهپاد در سال ۲۰۲۰ گرفته شده است.

رتبه دوم عکاسی در بخش مناظر طبیعی نیز به عکاس بزریلی دیگری به نام «دنیس فریرانتو» که رشته کوه‌ها را به زیبا به نمایش گذاشته، تعلق گرفت.

از دیگر برندگان این مسابقه عکاسی می‌توان به عکس گرفته شده توسط «اسکات پورتلی» از استرالیا اشاره کرد که از خلیج کارپنتاریا در مناطق گرمسیری شمال کوئینزلند گرفته شده است.

در ادامه برخی دیگر از عکس‌های برنده این مسابقه را می‌توانید مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.