برنامه پیش از خرید تائید شده بوگاتی برای شیرون و ویرون راه‌اندازی شد

برنامه پیش از خرید تائید شده بوگاتی برای شیرون و ویرون راه‌اندازی شد

خرید یک سوپرکار دست‌دوم می‌تواند تصمیمی هزینه‌بر باشد اما بوگاتی با راه‌اندازی یک برنامه پیش از خرید تائید شده برای شیرون و ویرون کارها را راحت‌تر می‌کند. این برنامه برای کاهش استرس خرید هایپرکارهای موردبحث راه‌اندازی شده و قول می‌دهد خودروهایی را در دسترس مشتریان قرار دهد که انتظارات کیفیت فراتر از تصور را دارند. نکته مهم اینکه شیرون های تائید شده قبل از فرایند خرید با گارانتی محدود شده یک ساله که به اندازه گارانتی فابریک محصولات صفرکیلومتر جامع و گسترده است ارائه می‌شوند. این گارانتی شامل تمامی قطعات و دستمزدهای مربوط به مشکلات فنی، برقی و خوردگی یا رنگ خواهد بود.

گارانتی مربوط به ویرون کمتر از شیرون سخاوتمندانه بوده اما شامل مشکلات فنی و برقی و همچنان قطعات و دستمزد می‌شود. قطعاً چنین برنامه‌ای موجب آرامش خاطر خریداران خواهد شد زیرا برخی هزینه‌های تعمیر ویرون می‌تواند هزینه‌ای در حد خرید یک مرسدس بنز صفرکیلومتر داشته باشد. به‌طور خاص باید گفت بنا به گزارش‌های قبلی باک سوخت این خودرو به تنهایی ۲۰ هزار دلار قیمت دارد و برای نصب آن نیز باید ۲۲ هزار دلار دیگر پرداخت کرد.

خب صحبت از گارانتی و تعمیرات شد و باید گفت این کار توسط همکاران پس از فروش تائید شده بوگاتی و تنها با استفاده از قطعات اصلی و فابریک این خودروساز انجام خواهد شد. به گزارش میدونی و به نقل از carscoops، قطعات اصلی شیرون و ویرون با گارانتی ۲ ساله جداگانه عرضه می‌شوند که آن‌ها نیز شامل هزینه‌های تعویض و دستمزد هستند. به عنوان یک نکته مثبت دیگر، خریداران نسخه‌های دست‌دوم این خودروها یک سرویس سالانه وسیع را در سال اول مالکیت دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، گارانتی موردبحث نیز به‌صورت جهانی در دسترس خواهد بود و بنابراین اگر این خودروها مشکلی در قاره اروپا پیدا کنند مالکان می‌توانند به خدمات بوگاتی در سراسر دنیا دسترسی داشته باشند.

مدیر فروش و بازاریابی بوگاتی می‌گوید:

برنامه پیش از خرید تائید شده ما به این معنی است که افرادی که خواهان خرید نسخه‌های دست‌دوم از شیرون و ویرون هستند هم‌اکنون می‌توانند از سرویس و توجه منحصربه‌فرد بوگاتی به جزئیات سود ببرند. این خدمات فقط توسط همکاران پس از فروش تائید شده توسط بوگاتی ارائه خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.