برنامه پژو برای بازگشت به بازار امریکا

برنامه پژو برای بازگشت به بازار امریکا

پژو از سال ۱۹۹۱ تاکنون در صنعت خودروی آمریکا حضور نداشته است و آخرین خودرویی از پژو که در آمریکا فروخته شد، خودروی آشنای ما یعنی سدان ۴۰۵ بود که به مدت سه سال در این کشور عرضه شده و سپس منسوخ گردید. این مدل، به هیچوجه یک خودروی هیجان‌انگیز نبود؛ ولی در عین‌حال تولید بسیار بالایی را داشت. امروزه شاید بتوان یکی از آنها را زیر ۵ هزار دلار تهیه کرد.

خبرهایی که از PSA به گوش می‌رسد، نشان می‌دهد که پژو برای بازگشت به بازار خودروی امریکا برنامه‌هایی در سر دارد. همچنین، خبرها نشان می‌دهد که این تنها پژو نیست که تصمیم به چنین کاری گرفته است؛ سیتروئن و تمام گروه خودروسازی PSA این برنامه را در سر می‌پرورانند. این موضوع، جزئی از برنامه‌های مدیر عامل جدید، کارلوس تاوارز است که می‌خواهد پژو- سیتروئن بتواند در همه جای دنیا فعالیت خود را داشته باشد.

پژو-سیتروئن، ظاهراً قبل از نهایی کردن بازگشتش به بازار امریکا، باید به چهار هدف اولیه برسد؛ اجماع کلی سهام سه برند، کاهش خط تولید از ۴۵ به ۲۶ مدل ، رشد تولید در سراسر جهان و بهبود کارایی تولیداتش.

اگر برنامه‌های پژو به خوبی پیش برود، سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ احتمالاً بتواند به این چهار هدف اولیه دست پیدا کند. تنها پس از رسیدن به این اهداف است که گروه خودروسازی می‌تواند یک بازگشت آبرومندانه داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.