برنامه سفارشی موتور اسپورت برای فراری ۴۸۸ پیستا

برنامه سفارشی موتور اسپورت برای فراری ۴۸۸ پیستا

به دنبال معرفی جهانی فراری ۴۸۸ پیستا در نمایشگاه ژنو سال جاری، این سوپرکار ایتالیایی هم‌اکنون با اولین نسخه سفارشی پدیدار شده است.

این نسخه تک و تنها که توسط برنامه تیلور انحصاری فراری ساخته شده به منظور گرامی داشت مسابقات ۲۴ ساعته لمانز و موفقیت افرادی که با فراری برنده شده‌اند رونمایی شده است.

این خودرو که از خودروی شماره ۵۱ رانده شده توسط الساندرو پیر گوئیدی و جیمز کالادو که عنوان رانندگان و خودروسازان سال ۲۰۱۷ WEC را برنده شده الهام گرفته دارای پوشش بدنه و نوارهایی به رنگ پرچم ایتالیا می‌باشد.

لوگوی این قهرمانی در بدنه دیده شده و همچنین کلمه “Pro” نیز به همراه آن وجود دارد. این کلمه بر کلاس خودروی مسابقه‌ای و همچنین شماره ۵۱ اشاره دارد. این فراری ۴۸۸ پیستای منحصربه‌فرد دارای اسپویلر عقب ویژه و ورودی‌های اطراف ساخته شده از جنس فیبر کربن است.

با باز کردن درب وارد کابینی می‌شوید که دارای پوشش آلکانترای مشکی، پلاک شناسایی منحصربه‌فرد، تریم رکاب فیبر کربنی، پرچم ایتالیا روی کناره‌های میدونی شیفترها و صندلی‌ها و کف‌پوش‌های ساخته شده از پارچه سفارشی است.

فراری این قطعات اضافی را فقط برای مشتریانی که در برنامه‌های موتور اسپورت شرکت حضور دارند ارائه می‌کند. ۴۸۸ پیستای جدید در ۴ رنگ بدنه روسو کورسا، بو تور دو فرانس، نرو دیتونا و آرجنتو نوربرگ رینگ عرضه خواهد شد. خریداران همچنین می‌توانند شماره‌های مسابقه‌ای شخصی خود را نیز سفارش دهند.

پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توربوی این هیولا تغییری نداشته است اما قدرت ۷۲۰ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد. فراری ادعا می‌کند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت پیستا برابر با ۲.۸۵ ثانیه بوده و سقف سرعت آن بیش از ۳۴۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.