برنامه ساخت انواع جیپ در چین

برنامه ساخت انواع جیپ در چین

جیپ در برنامه‌های جدید خود قصد دارد تا تمام تولید خود برای بازار چین را از امریکای شمالی خارج کند و به چین منتقل کند. کرایسلر این موضوع را در یک کنفرانس خبری کاملاً روشن کرده و از توافق خود با شریک محلی در چین، گروه خودروسازی گوانگ‌ژو (GAC)، خبر داده است. بر این اساس، قرار است که خودروهای جیپ در چین و برای بازار چین تولید شوند.

این توافق که بین گروه‌های خودروسازی فیات-کرایسلر و گوانگ‌ژو صورت گرفته، مورد استتقبال مقامات چینی قرار گرفته است. بر اساس این توافق، قرار است که این شرکای خودروساز سه مدل خودروی جیپ را از اواخر سال ۲۰۱۵ در چین تولید کنند.

کرایسلر در کنفرانس خبری خود می‌گوید:

این همکاری، در نهایت تولید مدل‌های جیپ را به سمت طراحی اختصاصی برای بازار چین می‌برد.

با اینکه این کمپانی دیترویتی هنوز نام مدل‌هایی که در چین ساخته خواهند شد را اعلام نکرده است؛ ولی دو مدل رنِگید و چروکی دو کاندیدای اصلی در این زمینه هستند.

سرجیو مارچیونه، مدیر عامل اجرایی گروه‌های خودروسازی فیات و کرایسلر، می‌گوید:

خبر امروز ما نشان از برگ دیگری در تولید برند جیپ در مقیاس جهانی است. آنچه که در همین حد اهمیت دارد، همکاری با گروه خودروسازی گوانگ‌ژو برای توسعه کارهایمان در بازار چین است.

جیپ، اولین خودروساز خارجی در چین بود که در سال  ۱۹۸۳ خودروهایش را در این کشور مونتاژ کرد؛ ولی این روند را در سال ۲۰۰۶ متوقف کرد؛ ولی با این وجود کارخانه‌های باقی‌مانده تحت کنترل دایملر ماند.

در سال گذشته، جیپ بیش از ۷۳۱ هزار دستگاه خودرو در سرتاسر جهان فروخت و در این میان، چین با ۶۰ هزار مشتری خودروهای جیپ، بزرگترین بازار برای این خودروساز در خارج از امریکا بود و رشدی ۲۹ درصدی را نسبت به سال قبل نشان داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.