برنامه‌های پژو-سیتروئن برای ورود به بازار آمریکا

برنامه‌های پژو-سیتروئن برای ورود به بازار آمریکا

گروه پژو-سیتروئن که پس از خروج آمریکا از برجام سریعاً دست به کار شد و خروج از بازار خودروی کشورمان را اعلام کرد هم‌اکنون برنامه‌هایی برای بازگشت به بازار خودروی آمریکای شمالی داشته و چندین ایالت آمریکا را برای بازگشت زیر نظر گرفته است.

اتونیوز اروپا می‌گوید مدیرعامل پژو-سیتروئن آمریکای شمالی، لاری دومنیک گفته این خودروساز فرانسوی ۱۵ ایالت آمریکا را برای بازگشت احتمالی شناسایی کرده است. این ایالت‌ها شامل آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا، ایلینویز، مریلند، ماساچوست، نیوهمپشایر، نیوجرسی، نیویورک، کارولینای شمالی، تگزاس، ویرجینیا و واشنگتن هستند.

اگرچه این لیست قطعی نیست اما ایالت‌های یاد شده سهم ۶۲ درصدی از فروش خودروی بازار آمریکا را به خود اختصاص داده‌اند. مشتریان این ایالات همچنین به خرید خودروهای وارداتی تمایل داشته و البته این موضوع در بحبوحه تهدیدهای گاه و بی گاه ترامپ در رابطه با وضع تعرفه روی خودروهای وارداتی بسیار مهم محسوب می‌شود. دومنیک می‌گوید:

این ایالت‌ها بیشترین توجه را به خود جلب کرده‌اند زیرا از فروش بالای خودروهای وارداتی برخوردار هستند.

پژو-سیتروئن در بازار کانادا هم به دنبال حضور پررنگ در آلبرتا، بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک می‌باشد. البته بیشترین خریداران خودرو در کانادا هم در همین شهرها حضور دارند زیرا مکان‌های یاد شده ۸۷ درصد فروش خودروی این کشور را تشکیل می‌دهند.

پژو-سیتروئن نگفته با کدام برند وارد بازار آمریکا می‌شود اما زمان ورود برند فرانسوی به بازار تا سال ۲۰۲۶ رخ خواهد داد. هنوز تا آن زمان فاصله نسبتاً زیادی باقی مانده اما این خودروساز قبلاً کارهایی انجام داده است. برنامه موبایلی Free2Move mobility قبلاً توسط پژو-سیتروئن در آمریکا عرضه شده و برنامه‌هایی برای افتتاح مقری در آتلانتا وجود دارد.

این تنها فاز اولین ورود به آمریکا بوده و ظاهراً فاز دوم شامل حضور در شبکه سرویس‌های اشتراک خودرویی می‌باشد. این امر به آگاهی مشتریان از حضور پژو-سیتروئن در آمریکا کمک می‌کند. فاز سوم نیز شروع فروش محصولات این شرکت است.

مدیرعامل پژو-سیتروئن آقای کارلوس تاوارس که درباره خودروها صحبت کرده قبلاً گفته مدل‌های خاص بازار اروپا در دست توسعه بوده و با کمک‌های اوپل ساخته خواهند شد. اوپل که قبلاً تحت تملک جنرال موتورز بوده در تولید خودرویی همچون بیوک رگال نقش داشته است.

منبع: autonews

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.