برنامه‌های میتسوبیشی برای عرضه محصولات جدید

برنامه‌های میتسوبیشی برای عرضه محصولات جدید

الماس ژاپنی احیا می‌شود… میتسوبیشی از برنامه جدید خود با نام حرکت برای رشد رونمایی کرد. این خودروساز ژاپنی در نظر دارد چندین محصول جدید عرضه کرده و سرمایه‌گذاری خود در بخش‌های تحقیق و توسعه را افزایش دهد.

این برنامه سه ساله استراتژیک تلاش دارد تا فروش سالانه و درآمد شرکت را تا ۳۰ درصد افزایش دهد. اگر این برنامه موفق شود، میتسوبیشی تا سال ۲۰۲۰ فروش سالانه ۱.۳ میلیون دستگاهی و درآمد ۲۲.۱ میلیارد دلاری خواهد داشت.

این برنامه همچنین از میتسوبیشی می‌خواهد تا بیش از ۵.۳ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری نماید. علیرغم این سرمایه‌گذاری وسیع، میتسوبیشی می‌گوید دیسیپلین و گردش مالی آزاد را در خلال این دوره حفظ خواهد کرد.

میتسوبیشی در سراسر جهان ۱۱ محصول جدید یا بازطراحی شده شامل اکلیپس کراس و اکسپندر را عرضه خواهد کرد. ۶ خودرو از این ۱۱ مدل کاملاً جدید خواهند بود و میتسوبیشی انتظار دارد در هر سال دو خودرو را معرفی نماید.

این برند می‌گوید یک خودروی kei الکتریکی در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد و انتظار دارد تا پایان برنامه خود، ۵ خودروی پرفروش آن ۷۰ درصد کل فروش شرکت را به خود اختصاص دهند.

جدای از معرفی محصولات جدید، میتسوبیشی شبکه نمایندگی خود در چین، ژاپن و آمریکا را توسعه خواهد داد. این کمپانی می‌خواهد در سال ۲۰۱۹ به فروش ۱۳۰ هزار دستگاهی در آمریکا دست یابد.

مدیرعامل میتسوبیشی در بیانیه‌ای گفت:

ما با ارائه موفق محصولات جدید و دست‌یابی به احیای مالی اعتماد از دست رفته را بازسازی خواهیم کرد. این موضوع زیرساخت رشد پایدار آینده‌ای خواهد بود که شامل سرعت بخشی به توسعه محصول نیز می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.