برنامه‌های مفصل فراری برای افزایش فروش

برنامه‌های مفصل فراری برای افزایش فروش

فراری گزارش مالی سال ۲۰۱۷ خود را منتشر کرده و در آن می‌توانیم برنامه‌های آینده این برند را نیز مشاهده کنیم.

سال پیش نیز یک رکورد جدید برای اسب رقصان مارانللو به ثبت رسید به گونه‌ای که فروش فراری با افزایش ۳۸۴ دستگاهی روبرو شد که یکی از دلایل آن افزایش فروش ۲۵.۱ درصدی مدل‌های مجهز به پیشرانه ۱۲ سیلندر می‌باشد. این رکورد در حالی ثبت شده که مدل‌های کالیفرنیا T و F12 برلینتا از خط تولید خارج شده‌اند و تولید مدل ویژه F12tdf نیز به پایان رسیده است.

فراری انتظار ادامه موفقیت خود در سال ۲۰۱۸ را دارد زیرا در سه ماه دوم سال جاری تحویل مدل پورتوفینو به مشتریان آغاز خواهد شد و نهایتاً مدل J50 نیز به فروش خواهد رسید. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود فراری امسال فروش بیش از ۹ هزار دستگاهی خواهد داشت که حاکی از رشد بیش از ۶۰۰ دستگاهی نسبت به سال قبل می‌باشد. انتظار می‌رود درآمد فراری نیز افزایش یابد اما خب میزان هزینه‌ها نیز به همین میزان افزایش خواهد یافت زیرا ایتالیایی‌ها در حال تمرکز روی گسترش سبد محصولات و همچنین افزودن مدل‌های هیبریدی هستند.

فراری انتظار دارد تا سال ۲۰۲۲ درآمد خالص خود را به حدود ۲ میلیارد یورو برساند. همچنین برنامه‌هایی نیز برای تسویه تمامی بدهی‌ها تا سال ۲۰۲۱ وجود دارد.

رویتزر می‌گوید محصول هیبریدی فراری در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و البته انتظار می‌رود اولین کراس اوور این برند نیز اواخر سال ۲۰۲۰ از راه برسد.

سرجیو مارکیونه که درباره این کراس اوور صحبت می‌کرد گفته که خودروی مورد بحث دارای استایل مرسوم فراری خواهد بود و برای افراد معدودی طراحی می‌شود. البته این افراد خوش‌شانس که خواهند توانست کراس اوور فراری را بخرند به آفرودهای سنگین نخواهند رفت زیرا مارکیونه تأیید کرده کراس اوور فراری قادر به عبور از صخره‌ها نخواهد بود.

مارکیونه همچنین گفته که فراری مشکلی با پیشرانه‌های کم‌حجم نداشته و محصول الکتریکی نهایی این شرکت هم از صدا و هم از هندلینگی بهره خواهد برد که منعکس کننده میراث فراری خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.