برنامه‌های مرسدس بنز برای حضور در مسابقات فرمول E

برنامه‌های مرسدس بنز برای حضور در مسابقات فرمول E

مرسدس بنز پس از امضای توافقی با مسئولان مسابقات فرمول E در فصل ۲۰۱۹/۲۰۱۸ به این سری از مسابقات خودروهای الکتریکی ملحق خواهد شد. بر مبنای این توافقنامه مرسدس این اختیار را خواهد داشت که در پنجمین فصل از مسابقات فرمول E که از پاییز سال ۲۰۱۸ استارت خواهد خورد حضور یابد.

در حال حاضر ۱۰ تیم در سری مسابقات فرمول E حضور دارند اما فیا می‌خواهد که برای سال ۲۰۱۸ تعداد تیم‌ها به ۱۲ افزایش یابد و مرسدس بنز می‌تواند یکی از این دو تیم تازه باشد. اخیراً ب ام و همکاری فنی خود با تیم Andretti را اعلام کرده درحالی‌که جگوار، رنو، آئودی و DS پیش از این در مسابقات حضور داشته‌اند. مرسدس بنز می‌تواند از ظرفیت‌های حضور در مسابقات فرمول E برای تولید طیف جدیدی از محصولات الکتریکی با زیر برند EQ استفاده کند.

Alejandro Agag مدیرعامل فرمول E گفته است:

خوشحالیم اعلام نماییم که یکی از دو ظرفیت جدید تیم‌های ورودی در فصل پنجم را برای مرسدس بنز رزرو کرده‌ایم. فرمول E می‌خواهد که پلتفرمی برای آزمایش خودروسازها و توسعه‌ی تکنولوژی‌هایی باشد که بعداً در خودروهای جاده‌ای آنان معرفی خواهد شد. داشتن شانس حضور برندی همچون مرسدس بنز در مسابقات یک ارتقای چشمگیر برای رسیدن به چنین هدفی خواهد بود.

Toto Wolff رئیس بخش موتوراسپورت مرسدس بنز می‌گوید:

ما در حال نظاره‌ی رشد مسابقات فرمول E با موارد جالب زیادی هستیم. در زمان حاضر ما تمامی گزینه‌های امکان‌پذیر در آینده‌ی مسابقات موتوری را زیر نظر داریم و از امضای توافقنامه‌ای که فرصت حضور در فصل پنجم مسابقات را به ما می‌دهد بسیار خرسندیم. الکتریکی شدن نقش عمده‌ای را در آینده‌ی صنعت خودرو بازی می‌کند و مسابقات نیز یک پلتفرم تحقیق و توسعه‌ی خوبی برای این صنعت است و فرمول E در آینده نقش بسیار مهم‌تری را خواهد داشت.

سومین فصل فرمول E همین هفته و با مسابقه در خیابان‌های هنگ‌کنگ آغاز شده است.

منبع: autoexpress

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.