برنامه‌های فراری برای حضور در سگمنت های جدید

برنامه‌های فراری برای حضور در سگمنت های جدید

فراری در حال برنامه‌ریزی برای دگرگونی شدید محصولات خود بوده و در آینده محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد و با آن‌ها وارد سگمنت های خودرویی جدیدی خواهد شد.

چندین سال است که فراری محصولات قابل پیش‌بینی زیادی را تولید می‌کند و بدون ورود به کلاس‌های خودرویی خاص آن‌ها را به‌روزرسانی کرده است. البته انریکو گالیرا مدیر بخش تجاری و بازاریابی این خودروساز ایتالیایی در مصاحبه با اتوکار اعلام کرده خودروی جدید SF90 استراداله نشانه‌ای از محصولات آتی این برند و حضور در سگمنت های جدید می‌باشد.

او گفته است:

چیزی که می‌خواهیم انجام دهیم این است که کمتر قابل پیش‌بینی باشیم. ما در حال حاضر روی بازطراحی محصولات آتی خود کار می‌کنیم. برای مثال خودروی جدید SF90 استراداله قبلاً در سبد محصولات ما دیده نشده بود. این یک خودروی کاملاً جدید با تکنولوژی‌ها و سگمنتی جدید است. این خودرو لافراری نیست اما پرفورمنس سوپرکارها را دارد و برای طیف وسیع‌تری از مشتریان در دسترس می‌باشد.

فراری قبلاً تائید کرده که ۵ خودروی جدید را در سال جاری میلادی رونمایی می‌کند. خودروهای F8 تریبوتو و SF90 استراداله دو نمونه‌ی اولی بوده و انتظار می‌رود یکی دیگر نیز ۸۱۲ سوپرفست اسپایدر باشد. مدیر فراری خاطرنشان می‌سازد یکی دیگر از این خودروها در سگمنتی جدید برای فراری حضور خواهد داشت. اگرچه اطلاعاتی دراین‌باره نداریم اما حدس می‌زنیم خودروی دیگر فراری یک مدل پایه برای رقابت با محصولات سری اسپورت مک لارن باشد.

شاسی‌بلند خبرساز فراری نیز بازاری جدید به روی این برند باز خواهد کرد اما انتظار نمی‌رود حداقل تا سال ۲۰۲۲ در خیابان‌ها جولان دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.