برنامه‌های جیپ برای حضور در رویداد مهم ژنو ۲۰۱۸

برنامه‌های جیپ برای حضور در رویداد مهم ژنو ۲۰۱۸

غرفه جیپ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ پذیرای جدیدترین محصولات این خودروساز خواهد بود. این خودروها اولین بار است که خاک اروپا به نمایش درخواهند آمد.

مورد برجسته این نمایشگاه چهارمین نسل رانگلر خواهد بود. جیپ ادعا می‌کند این نماد آفرود از نظر راحتی و استفاده روزمره بهبود یافته و در عین حال توانایی آن برای عبور بهتر از مناطق سرسخت نیز بیشتر شده است.

جیپ اطلاعات مربوط به قوای محرکه رانگلر اروپا را منتشر نکرده اما گفته که این خودرو با سیستم‌های تک یا دو دیفرانسیل پیشرفته در دسترس خواهد بود. تریم های این خودرو شامل اسپورت، صحرا و روبیکان هستند.

اما خودروی بعدی حاضر در ژنو جیپ چروکی ۲۰۱۹ است که طراحی بدنه جدید آن نهایتاً باعث حل شدن بزرگ‌ترین مشکل این خودرو شده به گونه‌ای که شاسی‌بلند میدسایز جیپ با طراحی بهتر خود شانس دوباره در بازار خواهد داشت.

جیپ علاوه بر بهبود طراحی ظاهری، کابین چروکی را نیز با متریال باکیفیت‌تر، جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی و درب پشتی برقی آراسته کرده است. حتی آپشن سانروف بزرگ نیز وجود دارد که از شیشه جلو تا بخش عقب کشیده می‌شود.

سومین محصول جیپ در ژنو مدل گرند چروکی تراک هاوک خواهد بود که اواخر سال جاری وارد قاره سبز خواهد شد. این هیولا قلب تپنده ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۶۸ نیوتون متری دارد.

این خروجی دیوانه‌وار باعث می‌شود تراک هاوک در ۳.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت ۲۸۹ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید.

تکمیل کننده برنامه‌های این خودروساز آمریکایی در ژنو نسخه‌های سفارشی محصولاتی همچون کامپس نایت ایگل و گرند چروکی S خواهند بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار نمایشگاه ژنو حتماً مجله “میدونی” را دنبال کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.