برنامه‌های برند DS برای رقابت با ب‌ام‌و i8

برنامه‌های برند DS برای رقابت با ب‌ام‌و i8

بخش لوکس سیتروئن یعنی DS در حال برنامه‌ریزی برای ارائه‌ی طیف جدیدی از خودروها در آینده‌ای نزدیک است. علاوه بر شاسی بلندها و سدان های لوکس جدید، یک خودروی اسپورت هیبریدی جدیدی نیز برای رقابت با خودروهایی چون ب‌ام‌و i8 در نظر گرفته خواهد شد.

به لطف امضای قرارداد همکاری جوینت ونچر پژو-سیتروئن با شرکت‌های کانادایی Exagon Motors، ف امضای قرارداد همکاری جوینت ونچر پژو-سیتروئن با شرکت کانادایی متخصص  است. علاوه بر شاسی بلندها و سدان های لوکس جدید،یک خودروی، Quebec و IndusTech این سوپرکار کم‌کم به واقعیت نزدیک می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیون دلاری دولت کانادا به این چهار کمپانی اجازه خواهد داد تا قطعات ضروری موردنیاز DS برای ساخت خودروی اسپورت هیبریدی خود را توسعه دهند.

احتمال اینکه سوپرکار جدید DS در بحث طراحی از کانسپت E-Tense الهام بگیرد وجود دارد. این خودروی از قوای محرکه‌ی کاملاً الکتریکی با قدرت ۳۹۷ اسب بخار استفاده کرده و البته مدل تولیدی می‌تواند بجای آن از پیشرانه‌ای هیبریدی بهره‌مند شود. احتمال استفاده از قوای محرکه‌ی ۶۰۰ اسب بخاری به همراه جدیدترین تکنولوژی‌های ایمنی، ارتباطی و خودران DS وجود دارد.

یکی از مدیران DS به اتواکسپرس گفته که:

اگر ما خودروهایی اسپورت داشته باشیم، شاهد طراحی‌ای خواهید بود که برخلاف همه‌ی مدل‌های اسپورت بازار است.

به نظر می‌رسد DS برنامه‌های زیادی برای آینده داشته و قصد گسترش سبد محصولات خود را دارد. با توجه به سابقه‌ی نه‌چندان درخشان فرانسوی‌ها در ساخت خودروهای لوکس شاید اندکی تردید در رابطه با آینده‌ی DS وجود داشته باشد. در هر حال گذر زمان همه‌چیز را مشخص خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.