برنامهٔ تقویتی G پاور برای بی ام و X5 M و مرسدس AMG G63

برنامهٔ تقویتی G پاور برای بی ام و X5 M و مرسدس AMG G63

ب‌ام‌و X5 M کامپتیشن و مرسدس AMG G63 در نسخهٔ استاندارد شاسی‌بلندهای بسیار چشمگیر و قدرتمندی هستند اما این مانع G پاور برای ارائهٔ پکیج‌های تیونینگ برای این خودروها نشده است. اولین ارتقاء G پاور برای X5 M و G63 کیت GP-700 است که روی هردو پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی ب‌ام‌و و ۴ لیتری V8 توئین توربوی مرسدس کار می‌کند و قدرت هردو را به ۷۰۰ اسب بخار می‌رساند. با این کیت، گشتاور موتور ب‌ام‌و به ۸۵۰ نیوتن متر و مرسدس به ۹۵۰ نیوتن متر افزایش پیدا می‌کند.

اما برای کسانی که از این هم قدرت بیشتری می‌خواهند، G پاور کیت GP-750 را ارائه کرده است. این کیت قدرت هردو موتور را به ۷۵۰ اسب بخار می‌رساند و گشتاور موتورهای ب‌ام‌و و مرسدس را به ترتیب به ۹۰۰ و ۱۰۰۰ نیوتن متر افزایش می‌دهد؛ اما این هم پایان کار G پاور نیست زیرا این تیونر کیت GP-800 را هم برای علاقه‌مندان تدارک دیده که قدرت موتورها را تا ۸۰۰ اسب بخار بالا می‌برد. با این کیت، گشتاور موتور ب‌ام‌و به ۹۵۰ نیوتن متر و گشتاور موتور مرسدس به ۱۰۵۰ نیوتن متر می‌رسد.

برای دست‌یابی به این افزایش قدرت قابل‌توجه، هردو پیشرانه به توربوشارژرهای جدیدی مجهز شده‌اند. G پاور همچنین ماژول مرکزی کنترل پیشرانه را هم بهینه‌سازی کرده تا به این گشتاورهای فوق‌العاده دست پیدا کند و محدودیت حداکثر سرعت خودروها را هم بردارد. این ب‌ام‌و و مرسدس تیونینگ شده حالا به ترتیب GX5M بای توربو و GP63 بای توربو نام گرفته‌اند و برای هردو رینگ‌های ۲۳ اینچی فورج‌کاری شدهٔ ساخت خود G پاور هم قابل سفارش هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.