بررسی میتسوبیشی پاجرو اسپرت GLS ژاپنی مطمئن و دوست‌داشتنی

بررسی میتسوبیشی پاجرو اسپرت GLS ژاپنی مطمئن و دوست‌داشتنی

امروز می‌خواهیم تجربه‌ای متفاوت از بررسی میتسوبیشی پاجرو اسپرت را داشته باشیم. همان‌طور که می‌دانید همه‌روزه در مجله میدونی شاهد انتشار بررسی‌های فنی و تخصصی خودروهای گوناگون توسط نویسندگان مجله و همچنین برگردان مجلات معتبر دنیا هستیم اما به نظر می‌رسد بهترین بازخوردها از یک خودرو را نه کارشناسان و خبرنگاران بلکه مالکان خودروها ارائه می‌کنند. واضح است خریدار خودرویی که چند ماه یا چند سال با آن سر و کار داشته راهنمایی‌های بهتری درباره خودروی خود برای خریداران احتمالی ارائه خواهد کرد.

نوشته پیش رو از مجله درایو گرفته شده است. این مجله تجربه مالکیت فردی به نام ران بلک و خودروی او که یک دستگاه میتسوبیشی پاجرو اسپرت GLS را به اشتراک گذاشته و ما نیز آن را تقدیم شما عزیزان می‌کنیم. متن پیش رو از زبان بلک خواهد بود.

چرا من پاجرو را انتخاب کردم؟ پس از فروش تویوتا پرادویی که ۱۵ سال مالکش بودم به دنبال جانشینی بودم که با نیازهای من که حالا فردی ۷۰ ساله‌ام هماهنگی داشته باشد. من خودرویی می‌خواستم که بتواند بدون هرگونه مشکلی در مسیرهای خشک و یا گل‌ولای پارک ملی استرالیا تردد کند. خودروی مدنظر من باید از سیستم چهار چرخ محرک استفاده می‌کرد و درعین‌حال با استفاده از آن می‌توانستم چهار نوه خودم را به تفریح و گردش ببرم.

اول از همه نگاهی به پرادو انداختم. این خودرو از نظر ابعاد رشد کرده و خیلی بزرگ‌تر شده و از نظر قیمتی هم بالاتر از بودجه من است. دومین خودرو سوبارو اوت بک بود. سومین گزینه میتسوبیشی اوت لندر و چهارمین خودرو هم تویوتا راو ۴ بود. در همه موارد فروشنده گفت اگر می‌خواهم به پارک ملی سر بزنم و در مسیرهای سرسخت و خشن تردد کنم بهترین راهکار تعویض لاستیک خودروها با نمونه‌های آفرود خواهد بود. سوبارو خودرویی فوق‌العاده بود اما تکنولوژی‌های زیادی داشت و اوت لندر و راو ۴ هم ابعاد کوچکی در مقایسه با نیازهای من و حمل نوه‌ها داشتند.

من میتسوبیشی پاجرو اسپرت GLS مدل ۲۰۲۲ را به این خاطر دوست داشتم که گزینه‌ای میانه و خوب بین خودروهای کوچک‌تر و بزرگ‌تر یاد شده محسوب می‌شود. من پکیج دولوکس را انتخاب کردم که از صندلی‌های جلوی برقی و تریم چرم سود می‌برد. همچنین نوار نورانی را نیز نصب کردم تا نورپردازی خوبی در شب‌ها داشته باشد. قیمت ۳۹۵۸۰ دلاری این خودرو برای من ارزش بالایی داشت. همچنین پاجرو اسپرت از توانایی‌های خوبی در حالت استاندارد سود می‌برد و من از اینکه میتسوبیشی استرالیا ما را به مراسم افتتاح مدرسه رانندگی HART دعوت کرد سورپرایز شدم.

این روز در واقع یک هدیه غیرمنتظره بود و کارکنان این خودروساز ژاپنی به تمامی سؤالات درباره خودرو پاسخ می‌دادند و ویژگی‌های ایمنی و سیستم چهار چرخ محرک آن را به خوبی تشریح می‌کردند. این سیستم اعتمادبه‌نفس زیادی به من می‌داد. مواردی که ذکر شد نقاط قوت این خودرو بودند و حالا باید به نقاط ضعف میتسوبیشی پاجرو اسپرت اشاره کنم. اما چه چیزی را درباره این خودرو دوست نداشتم؟ واقعاً چیز زیادی نیست. اگر بخواهم نکته‌ای را بگویم باید به دفترچه راهنمای خودرو اشاره کنم که یکی درباره سیستم صوتی بود و دیگری به توضیحات بسیار زیاد آن درباره موارد غیرضروری ارتباط داشت.

مشخصات میتسوبیشی پاجرو اسپرت ۲۰۲۲
مدل۵ درب، ۷ نفره
پیشرانه۴ سیلندر ۲.۴ لیتری دیزلی
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر)۱۷۸/۴۳۰
مصرف سوخت (لیتر در هر صد کیلومتر)۸
گیربکس۸ سرعته اتوماتیک
گارانتی۵ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر
ایمنی۵ ستاره کامل

 

جدول امتیازهای مالک به میتسوبیشی پاجرو اسپرت GLS مدل ۲۰۲۲

پرفورمنس و مصرف سوخت: ۸ از ۱۰

قیمت و تجهیزات: ۹ از ۱۰

سواری و هندلینگ: ۸ از ۱۰

فضای کابین و راحتی: ۹ از ۱۰

تکنولوژی و ارتباطات: ۸ از ۱۰

امتیاز کلی: ۸.۴ از ۱۰

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.