بررسی تخصصی داچیا ساندرو استپ وی تِکرود ۲۰۱۹

بررسی تخصصی داچیا ساندرو استپ وی تِکرود ۲۰۱۹

با خرید داچیا ساندروی جدید تا پیش از پایان سال جاری میلادی درباره‌ی خرید این نسخه دوباره فکر خواهید کرد. دلیل این موضوع آن است که نسخه‌ی جدید و پرچم‌دار تِکرود که برای خودروهای داستر و نسخه‌های استپ وی لوگان استیت و ساندرو عرضه شده تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

این تریم جدید استایل متفاوت، تجهیزات بیشتر و طراحی بهتری را به ارمغان آورده است. موضوع جالب اینکه ساندرو استپ وی تِکرود گران‌ترین نسخه از ارزان‌ترین خودروی بریتانیا می‌باشد.

با پرداخت ۱۱۶۶۰ پوند شما می‌توانید رنگ‌های بدنه‌ی بیشتر، نقشه‌ی کشورهای اروپایی و لاستیک زاپاس را دریافت کنید.

در این خودرو شاهد تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع، حسگرهای پارک عقب، کروز کنترل با محدود کننده سرعت و صفحه لمسی ۷ اینچی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای و نرم‌افزار گوشی هوشمند همچون اپل کارپلی خواهید بود. تمامی این تجهیزات در حالی عرضه شده که قیمت ساندرو استپ وی تِکرود حدود ۴ هزار پوند کمتر از فورد فیستا Zetec مشابه می‌باشد.

برای بدنه‌ی خودرو رنگ‌های جدیدی عرضه شده اما خب در کل تغییرات زیادی رخ نداده است؛ اما خب هنوز هم قیمت ۱۱۶۶۰ پوندی باعث شده ساندرو استپ وی بازهم خودروی بسیار ارزانی باشد چراکه با این پول خودروهای جدید زیادی وجود ندارند.

داچیا ساندرو استپ وی تِکرود خودرویی ارزان‌قیمت، صادق و نسبتاً مجهز است که قیمت بسیار پایینی داشته و مناسب خانواده‌هاست. مدل جدید تِکرود باعث ایجاد تغییراتی در بدنه و کابین شده و قطعاً از سایر نسخه‌ها متمایز است؛ اما این خودرو از نظر تجهیزات تنها دوربین دنده‌عقب اضافی را در مقایسه با نسخه‌ی کامفورت داراست بنابراین پرداخت ۶۶۰ پوند اضافی چندان منطقی جلوه نمی‌کند؛ اما خب اگر استپ وی تِکرود را دوست داشته باشید احتمالاً آن را خواهید خرید.

مشخصات داچیا ساندرو استپ وی تِکرود TCe 90

  • قیمت: ۱۱۶۶۰ پوند
  • پیشرانه: ۳ سیلندر ۰.۹ لیتری توربوی بنزینی
  • قدرت/گشتاور: ۸۹ اسب بخار/۱۴۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۵ سرعته دستی، دیفرانسیل جلو
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۱۱.۱ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۱۶۷ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.