برداشتن کلاه از سر جیپ Scrambler 2019!

برداشتن کلاه از سر جیپ Scrambler 2019!

سال پیش جیپ از کانسپت خشن Crew Chief 715 که بر پایه نسل قبلی رانگلر آنلیمیتد ساخته شده بود رونمایی کرد. این خودرو فرم یک پیکاپ تراک با سقفی پارچه‌ای را گرفته و شاخصه‌های طراحی آن ادای احترامی به خودروهای نظامی جیپ از جمله کایزر M715 محسوب می‌شود.

اگر طرفدار Crew Chief 715 باشید قطعاً از شنیدن اینکه پیکاپ تراک رانگلر که با کد JT شناخته می‌شود از کانسپت سال پیش الهام خواهد گرفت خوشحال خواهید شد. منابع نزدیک به جیپ گفته‌اند این خودروی کاربردی با سقف نرم آپشنال درست همانند رانگلر عادی عرضه خواهد شد. همچنین مالکان قادر خواهند بود این سقف را به‌طور کامل باز و بسته و حتی جدا کنند.

برخی از شاخصه‌های طراحی کانسپت Crew Chief 715 در Scrambler پیکاپ (نام هنوز تأیید نشده) دیده خواهند شد اما قطعاً جلوپنجره این پیکاپ وفاداری واقعی به میراث جیپ خواهد داشت.

جیپ برنامه‌هایی برای معرفی کامل رانگلر دو در و رانگلر چهار درب آنلیمیتد در هفته آینده دارد. نسخه پیکاپ تراک البته در لس‌آنجلس حاضر نخواهد بود زیرا سال آینده باید شاهد پدیدار شدن آن باشیم. تولید این خودرو نیز از نوامبر ۲۰۱۸ در تأسیسات تولدوی فیات-کرایسلر شروع خواهد شد.

تصاویر جاسوسی متعددی از این خودرو منتشر شده است. انتظار نداریم سورپرایز جدیدی از نظر طراحی ببینیم. Scrambler با پیشرانه‌های ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل، ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و ۶ سیلندر بنزینی پنتاستار تنفس طبیعی عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.