برخورد نزدیک با تسلا رودستر جدید

برخورد نزدیک با تسلا رودستر جدید

تسلا نه تنها اولین خودروسازی بوده که خودروهای الکتریکی را جذاب می‌کند بلکه اولین کمپانی از نظر طراحی زیبا نیز می‌باشد. جدیدترین نسل رودستر قول می‌دهد که میزان فروش این نوع محصول را نیز به ارقام بالا برساند.

اولین پیش‌نمایش رسمی این خودرو که اواخر سال پیش بود در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد و بنا به گفته تسلا پرشتاب‌ترین خودروی تاریخ با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۲ ثانیه خواهد بود. ایلان ماسک همچنین گفته که رودستر جدید به سرعت بالاتر از ۴۰۲ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و محدوده حرکتی بیش از ۹۹۰ کیلومتری خواهد داشت.

اگر رودستر به این رکوردها برسد قطعاً از نظر پرفورمنس یکه‌تاز خواهد بود؛ اما این خودرو از نظر طراحی چه حرف‌هایی برای گفتن دارد؟

خب همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید رودستر جدید نیز ظاهر کاملاً برجسته‌ای مخصوصاً در زیر نور دارد.

این نمونه به احتمال زیاد همان خودرویی است که سال پیش رونمایی شد. به همین خاطر شاهد رنگ قرمز بدنه، رینگ‌های مشکی، کالیپرهای قرمز ترمز و کابینی با چرم سفید رنگ هستیم. این خودرو از هر زاویه‌ای زیبا به نظر می‌رسد مخصوصاً از بخش عقب که دارای چراغ‌های کوچک، اسپویلر پاپ آپ و دیفیوزری چشم‌گیر می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا تسلا رودستر جدید با همین طراحی وارد خط تولید خواهد شد یا خیر اما امیدواریم این سبک طراحی تغییر زیادی نکند.

امیدواریم همین داستان در کابین برقرار نباشد! جدای از غربیلک فرمان الهام گرفته از موتور اسپورت و صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ، ظاهر کابین این نسخه جالب نیست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.