برای اولین بار، تخفیف هوندا برای برخی محصولات

برای اولین بار، تخفیف هوندا برای برخی محصولات

هوندا می‌خواهد در اواخر سال مالی خود خودروهای بیشتری را به فروش برساند. کارز دایرکت می‌گوید به بولتن‌های تخفیف مخصوص نمایندگی‌ها دست یافته که در آن هوندا حداکثر تخفیف ۱۲۵۰ دلاری را برای برخی شاسی بلندهای مدل ۲۰۲۱ ارائه می‌کند. این اولین باری است که ژاپنی‌ها چنین تخفیف‌هایی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند.

اما همانند تمامی چیزهای خوب نکته‌ای وجود دارد. تخفیف نقدی ۱۲۵۰ دلاری برای هوندا پاسپورت است درحالی‌که هوندا HR-V 2021 با تخفیف ۱۰۰۰ دلاری عرضه می‌شود. البته این تخفیف برای HR-V جدید بازارهای جهانی نیست بلکه برای مدل قبلی بازار آمریکا می‌باشد.

اگرچه ارائه تخفیف‌های نقدی جذاب به نظر می‌رسد اما کارز دایرکت می‌گوید اگر خریداران پیشنهادی اقساطی را انتخاب کنند شاید صرفه‌جویی مالی بیشتری را داشته باشند. هوندا HR-V و پاسپورت با اقساط ۶۰ ماهه صفر و ۰.۹ درصدی عرضه می‌شوند. البته باید دانست اگر تخفیف نقدی را انتخاب کنید دیگر امکان خرید اقساطی با بهره‌های یاد شده وجود نخواهد داشت.

به این ترتیب هوندا HR-V که قیمت ۲۳ هزار دلاری دارد در شرایط ۵ ساله اقساط ماهانه ۳۸۳ دلاری را خواهد داشت. اگر تخفیف نقدی را بخواهید اقساط این خودرو به ۴۰۵ دلار رسیده و میزان بهره آن نیز ۴ درصد خواهد بود.

این تخفیف‌ها و پیشنهادی اقساطی را می‌توان نشانی از پیشنهادهای بهتر در آینده دانست مخصوصاً اینکه نسل جدید HR-V به تازگی رونمایی شده و احتمالاً به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.