برابوس ibusiness ویژه تجار مشکل پسند

برابوس ibusiness ویژه تجار مشکل پسند

اگر شما یک تاجر موفق و پولدار باشید، می‌توانید روی برابوس سری آی بیزینس حساب ویژه ای باز کنید. خودرویی که بر اساس مرسدس بنز S63 AMG و با التفات به محصولات اپل تجهیز شده است.

داک های مختلف، کشو های زیبای الکتریکی، پورت‌های پر سرعت USB3 برای اتصال دستگاههای دیگر نظیر دوربین دیجیتال و استفاده از یک کامپیوتر مک مینی به عنوان مغز متفکر و مرکزی، الگویی است که برابوس بکار گرفته است. سیستم سرگرمی برای سرنشینان عقب با نمایشگرهای عریض ۱۵.۲ اینچی مرکزی و مانیتورهای مستقل در پشت صندلیهای جلو، روکش بسیار زیبای چرمی و همچنین نورپردازی سقف با فیبرهای نوری که در شب تداعی کننده یک آسمان پر ستاره می‌شوند، نشان از توجه خاص این تیونر آلمانی روی این محصول دارند. عشاق پولدار اپل می‌توانند انواع محصولات این شرکت نظیر آی پد، آی پاد لمسی، اپل TV و حتی مک مینی را به صورت یکپارچه شده با ماشین خود در اختیار داشته باشند.

همان گونه که ذکر شد، این اتومبیل لوکس و اسپرت، مبتنی بر سدان لوکس و اسپرت S63 AMG است. بنابراین دستکاری و تقویت آن تنها از غولهای تیونینگ نظیر برابوس بر خواهد آمد. موتور ۵.۵ لیتری V8 استاندارد با افزایش طول سیلندر به ۹۹ میلی متر، اکنون ۵.۹ لیتر حجم یافته است. البته علاوه بر پیستون‌ها، میل لنگ نیز بزرگ‌تر و مقاوم‌تر شده است. همچنین توربوشارژرهای مخصوص برابوس نیز برای این خودرو مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.