برابوس ۹۰۰، مرسدس AMG E 63 S تا بن دندان مسلح!

برابوس ۹۰۰، مرسدسAMG E 63 S تا بن دندان مسلح!

مرسدس-ای ام جی +E 63 S 4Matic یکی از سریع‌ترین و جذاب‌ترین سدان های بازار است و پروژه‌ای عالی برای تیونری مشهور همچون برابوس محسوب می‌شود. پس از عرضه برابوس ۸۰۰ در سال پیش، این شرکت آلمانی نسخه‌ای قوی‌تر از کیت تیونینگ پرچم‌دار خود برای E کلاس را با نام برابوس ۹۰۰ معرفی کرده است.

تمرکز اصلی برابوس روی پیشرانه بوده است و نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربوی AMG تغییرات متنوعی را تجربه کرده است. حجم این پیشرانه از ۴ به ۴.۵ لیتر رسیده است و از پیستون‌های بزرگ‌تر در آن استفاده شده است. به این لیست باید یک جفت توربوی جدید، سیستم ورودی هوای ارتقا یافته و نرم‌افزار جدید را افزود. یک سیستم اگزوز پرفورمنس نیز تکمیل کننده کار است.

نتیجه این تغییرات کسب قدرت احساس‌برانگیز ۸۸۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۵۰ نیوتون متری است که البته به رقم ۱۰۵۰ نیوتون متر محدود شده است. با این وجود برابوس ۹۰۰ نشان دهنده بهبود ۲۸۵ اسبی قدرت و ۲۰۰ نیوتون متری گشتاور نسبت به E 63 S استاندارد است.

نیروی موردبحث از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک به چرخ ها فرستاده می‌شود. قطعاً چنین قدرت عظیمی تأثیر مثبتی روی پرفورمنس خودرو خواهد داشت و E 63 S هم‌اکنون شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد. این خودرو نیم ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد است و ۳۰ کیلومتر در ساعت نیز سقف سرعت بیشتری دارد.

رقیب جذاب بی ام و M5 از نظر بصری به رنگ مشکی اهمیت زیادی داده است و کیت بدنه آن نیز توصیف کننده عبارت “گرگی در لباس میش” است. جدای از قطعات فیبر کربنی در اسپلیتر، جلوپنجره، ورودی‌ها، دیفیوزر، اسپویلر لبه‌ای و… شاهد چهار خروجی اگزوز هستیم. تفاوت اصلی این خودرو با نسخه استوک هم رینگ‌های ۱۰ پره ۲۱ اینچی پلاتینیم ادیشن Z هستند. برابوس مدعی است این رینگ‌ها به همراه سیستم تعلیق بادی ارتقا یافته باعث بهبود هندلینگ خودرو شده‌اند. شایان ذکر است ارتفاع خودرو نیز تا ۲۰ میلی‌متر کاهش یافته است.

داخل کابین نیز ترکیبی از چرم و آلکانترا وجود دارد. خریداران می‌توانند میدونی شیفترهای برابوس، میدونی‌های آلومینیومی، پین‌های قفل درب و پلاک‌های فولادی نورانی را سفارش دهند.

این تیونر قیمت کیت خود را اعلام نکرده است اما انتظار قیمت بالایی را داریم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.