برابوس ۸۵۰ ۶.۰ Biturbo

برابوس ۸۵۰ ۶.۰ Biturbo

فرانکفورت ۲۰۱۳: بعد از معرفی یکی از سریعترین و لوکسترین سدانهای جهان یعنی ibusiness، برابوس تیونر مشهور آلمانی مرسدس بنز E 63 AMG را نیز با پکیجی جدید در فرانکفورت برروی صحنه برد. این سدان را باید سریعترین سدان لوکس حال حاضر دنیا دانست.

برابوس تصمیم گرفته تا مدل  ۸۵۰ ۶.۰ را بعنوان جانشین یکی از برترین مدل هایش، ۸۰۰E V12 معرفی کند. عمده تغییراتی که کیت جدید ایجاد کرده در قسمت سپر جلو و عقب می باشد جایی که سعی شد تا با استفاده از اسپویلرهای لبه ای از جنس فیبرکربن، عملکرد آیرودینامیکی این خودرو بهبود پیدا کند.

گنجایش موتور V8 نصب شده برروی این مدل از ۵.۵ به ۵.۸ لیتر ارتقا یافته است. هم چنین توربوشارژرهای جدید با کمپرسورهای بزرگتر  به موتور متصل شده است تا درکنار تغییر در سیستم اگزوز و بهینه سازی ECU این خودرو را به یک هیولا تبدیل کنند. پس از این تغییرات قدرت ۸۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۱۵۰ نیوتن متر حاصل شده است. این قدرت توسط یک جعبه دنده ی ۷ سرعته به چرخ های عقب یا هرچهارچرخ قابل انتقال است. در صورت انتقال قدرت به چرخ های عقب شتاب صفر تا صد ۳.۷ ثانیه و در صورت انتقال به هر چهار چرخ شتاب صفر تا صد ۳.۱ ثانیه خواهد بود. حداکثر سرعت این مدل توسط سیستم VMax بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ کیلومتر در ساعت محدود خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.